AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #1 Skrevet 7. mai 2015 Toget går ca 1,5 km lurest å putte henne i vogna og trille, eller i allefall ha med vogna? Ungen veier godt over 15 kg, og en av bakkene er 400-500m og ganske tung (mtp at jeg ikke orker å bære....). Hva ville dere gjort? Anonymous poster hash: 54b3d...28f
skruf Skrevet 7. mai 2015 #2 Skrevet 7. mai 2015 Jeg hadde tatt med vogna! En to-åring kan bli sliten, samtidig så er det veldig mange inntrykk på en sånn dag, og da kan sånne småttiser fort slå seg litt vrang. Her endte mannen min opp å bære jentungen på skuldrene siste del av løypa toget går i da hun var liten og vi ikke hadde tatt med vogn. Jeg hadde ikke maktet å bært henne så langt, så glad han var med.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #3 Skrevet 7. mai 2015 Jeg hadde tatt med vogna! En to-åring kan bli sliten, samtidig så er det veldig mange inntrykk på en sånn dag, og da kan sånne småttiser fort slå seg litt vrang. Her endte mannen min opp å bære jentungen på skuldrene siste del av løypa toget går i da hun var liten og vi ikke hadde tatt med vogn. Jeg hadde ikke maktet å bært henne så langt, så glad han var med. Jeg er gravid med bekkenløsning, men vet ikke om jeg eller mannen går i tog med henne enda Anonymous poster hash: 54b3d...28f
skruf Skrevet 7. mai 2015 #4 Skrevet 7. mai 2015 Jeg er gravid med bekkenløsning, men vet ikke om jeg eller mannen går i tog med henne enda Anonymous poster hash: 54b3d...28f Da hadde jeg definitivt tatt med vogna! Blir tungt å bære hvis små bein ikke klarer å gå selv
lillevill Skrevet 7. mai 2015 #5 Skrevet 7. mai 2015 Toget går ca 1,5 km lurest å putte henne i vogna og trille, eller i allefall ha med vogna? Ungen veier godt over 15 kg, og en av bakkene er 400-500m og ganske tung (mtp at jeg ikke orker å bære....). Hva ville dere gjort?Anonymous poster hash: 54b3d...28f Gå en lengde som er flat. Ingen vits å svette seg opp flere oppoverbakker "bare" for å gå i tog! Og så er det jo godt mulig barnet sover seg gjennom spetakkelet. Det gjorde vår to åring :D Kos dere.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #6 Skrevet 7. mai 2015 Gå en lengde som er flat. Ingen vits å svette seg opp flere oppoverbakker "bare" for å gå i tog! Og så er det jo godt mulig barnet sover seg gjennom spetakkelet. Det gjorde vår to åring :D Kos dere. Hehe, tviler, hun "sover aldri" Anonymous poster hash: 54b3d...28f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå