Gjest Trappetroll Skrevet 7. mai 2015 #1 Skrevet 7. mai 2015 Jeg har lange, tynne og lyse vipper. Problemet er at mascaraen forsvinner fra vippene etter sånn 2 timer. Dette gjelder de fleste jeg har prøvd. Har dere forslag til en som holder hele dagen?
lemon-aid Skrevet 7. mai 2015 #2 Skrevet 7. mai 2015 Youngblood sin! Denne føler jeg er en mellomting mellom vannfast og "vanlig" maskara. (Det er min mening, da) Den koster rundt 300 kr, men den er verdt det synes jeg. Lykke til
lemon-aid Skrevet 7. mai 2015 #3 Skrevet 7. mai 2015 Den er veldig god å påføre, spesielt hvis du har tynne, korte vipper (som jeg!)og ikke ønsker et klumpete resultat, og det er ikke gummikost. Børsten er normal str. Regner med den er like god på lange også
mijaa Skrevet 7. mai 2015 #4 Skrevet 7. mai 2015 Jeg bruker False lash telescopic fra L'Oréal, og jeg er veldig fornøyd med den i alle fall
Gjest Trappetroll Skrevet 7. mai 2015 #5 Skrevet 7. mai 2015 Youngblood sin! Denne føler jeg er en mellomting mellom vannfast og "vanlig" maskara. (Det er min mening, da) Den koster rundt 300 kr, men den er verdt det synes jeg. Lykke til Reagerer man lett på den? 😊
Gjest Trappetroll Skrevet 7. mai 2015 #6 Skrevet 7. mai 2015 Jeg bruker False lash telescopic fra L'Oréal, og jeg er veldig fornøyd med den i alle fall Reagerer en lett på den? 😊 hvordan er kosten på den?
mijaa Skrevet 7. mai 2015 #7 Skrevet 7. mai 2015 Reagerer en lett på den? hvordan er kosten på den? Jeg reagerer bare på mascara hvis det er lenge siden jeg har brukt det. Har brukt det jevnlig siden jeg kjøpte denne, så har ikke opplevd at jeg har reagert på den. Ikke drysser den heller! Er vel gummikost, men jeg liker den godt i alle fall. Må jobbe litt for å ikke få klumpete vipper i begynnelsen, med mindre man tørker av med papir først, men jeg får i alle fall laange og fyldige vipper av denne
Sicilia Skrevet 7. mai 2015 #8 Skrevet 7. mai 2015 Jeg bruker Estee Lauder Sumptuous Black Extreme og er kjempefornøyd. Har sensitive øyne, men aldri reagert på den. 1
illywhack Skrevet 7. mai 2015 #9 Skrevet 7. mai 2015 Clinique har en som er fantatisk! Den er slik at den er "vannfast". Den holder seg på i all slags vær og vind, tårer og snørr, men vaskes enkelt av i varmt vann. Jeg husker ikke helt hva den heter, men dersom du forklarer i butikken at den vaskes av i varmt vann, vet de hva du mener. Børsten er god. Heter noe sånt som lash power, kanskje. Men den anbefales - skal aldri bruke noen annen! Litt dyr, men den varer lenge og tørker ikke fort ut.
Viktualia Skrevet 7. mai 2015 #10 Skrevet 7. mai 2015 Jeg er veldig fornøyd med Benefit sin "They're real". Jeg har både tynne, korte og lyse vipper, og øyne som lett blir irritert attpåtil. Dette er den minst irriterende, minst dryssende, minst klumpete mascaraen med det peneste resultatet jeg tror jeg noensinne har funnet. For mine vipper da, det er jo veldig individuelt hvordan mascara funker på forskjellige vipper. De har den på look fantastic: http://www.lookfantastic.com/benefit-they-re-real-mascara-black/10552547.html 1
Yzma Skrevet 7. mai 2015 #11 Skrevet 7. mai 2015 (endret) Jeg har en mascara fra Estee Lauder som er helt fantastisk. Jeg har aldri opplevd at mascara forsvinner fra vippene uten at jeg tar det vekk med vilje, så jeg kan egentlig ikke gå god for om denne vil holde seg på vippene dine, men jeg kan gå god for at den er helt rå. Estee Lauder Sumptuous Extreme heter den Den nye de har fått inn på Vita fortjener også at jeg nevner den. Det er to tuber i pakningen, en mascara, og en slik med små 'fragmenter' som du tar på etter du har tatt på mascara, før du tar på enda litt mer mascara Den husker jeg ikke hva heter men den er i sølvpakning og koster 300 kr. Endret 7. mai 2015 av Yzma 1
Gjest Solsmil Skrevet 7. mai 2015 #12 Skrevet 7. mai 2015 Hypnose fra Lancome er jeg superfornøyd med! Har brukt den i "alle år", og jeg har aldri opplevd det du beskriver. Den er litt dyr, men jeg synes absolutt den er verdt det. Har prøvd mange andre også, men det er den jeg alltid går tilbake til
mereo Skrevet 7. mai 2015 #13 Skrevet 7. mai 2015 Dior Extase og MAC Extended play er de to som har funket for meg. De sitter godt. De fleste mascaraer får meg til å se ut som en panda.
Gjest Linn35 Skrevet 7. mai 2015 #14 Skrevet 7. mai 2015 Jordana best lash extreme. 50 kr på ebay- beste jeg har brukt, bedre enn diorshow og chanel le volume bl.a. Håper du finner en du kan trives med.
Gjest iGirl Skrevet 7. mai 2015 #15 Skrevet 7. mai 2015 Jeg har en mascara fra Elizabeth Arden som er helt fantastisk. Jeg har aldri opplevd at mascara forsvinner fra vippene uten at jeg tar det vekk med vilje, så jeg kan egentlig ikke gå god for om denne vil holde seg på vippene dine, men jeg kan gå god for at den er helt rå. Elizabeth Arden Sumptuous Extreme heter den Det er vel Estee Lauder som har denne, ikke Arden? 2
Yzma Skrevet 7. mai 2015 #16 Skrevet 7. mai 2015 Det er vel Estee Lauder som har denne, ikke Arden? HAHA, JO. Unnskyld, men det tror jeg faktisk du har rett i.
Gjest iGirl Skrevet 7. mai 2015 #17 Skrevet 7. mai 2015 HAHA, JO. Unnskyld, men det tror jeg faktisk du har rett i. Det tror faktisk jeg og. 1
Underhuden Skrevet 7. mai 2015 #18 Skrevet 7. mai 2015 Min klare favoritt er MAC False Lash Mascara. Enkel, smal børste som gjør det lett å legge mascaraen uten søl. Lash Domination Volumizing Mascara & Flawless Definition Mascara fra Bare Minerals/Bare Escentuals er også gode mascaraer
Gjest Honeyblossom Skrevet 7. mai 2015 #19 Skrevet 7. mai 2015 Jeg bytter på å bruke disse Er veldig fornøyd med begge to. Har testet mange forskjellige mascaraer men ingen slår disse
lemon-aid Skrevet 8. mai 2015 #20 Skrevet 8. mai 2015 Reagerer man lett på den? Det tror jeg ikke Jeg gjør ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå