Gjest imperio Skrevet 6. mai 2015 #1 Del Skrevet 6. mai 2015 Legger denne her jeg, siden det er av kosmetiske grunner og ikke helse. Vet du om noen fargelinser (blå/grå) som passer for de med brune øyne? Jeg har litt lyst til å prøve det ut, så burde ikke vær så alt for dyrt. Styrke er ikke nødvendig, det er kun kosmetisk. Viste du at Megan Fox bruker linser? Hun har egentlig brune øyne, samme med Paris Hilton. Har du noen linker du anbefaler? Er så skeptisk til de fleste nettsidene, dette er jo noe man putter på øyet liksom, vil ikke få problemer fordi jeg går får en shady nettside. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lemon-aid Skrevet 7. mai 2015 #2 Del Skrevet 7. mai 2015 Sjekk ut eyecandys.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #3 Del Skrevet 7. mai 2015 Nei, det tror jeg nok ikke. Mørke bilder og dårligere kameraer som ble brukt før er nok skylden til at de ser mørke ut på flere gamle bilder. Her ser du bilde av en ung Megan, tydelig blå øyne, og synes nå det ser ut som Paris sine og er blå/blågrå der, men kan såklart hende hun bruker linser hvertfall for å forsterke fargen. Men tviler egentlig, for tror virkelig ikke det kan se så naturlig ut, på folk jeg har sett som bruker fargelinser ser der hvertfall helt jævelig falskt og rart ut, men opp til deg om du vil se sånn ut.Anonymous poster hash: 14ecd...79b Anonymous poster hash: 14ecd...79b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imperio Skrevet 7. mai 2015 #4 Del Skrevet 7. mai 2015 Nei, det tror jeg nok ikke. Mørke bilder og dårligere kameraer som ble brukt før er nok skylden til at de ser mørke ut på flere gamle bilder. Her ser du bilde av en ung Megan, tydelig blå øyne, og synes nå det ser ut som Paris sine og er blå/blågrå der, men kan såklart hende hun bruker linser hvertfall for å forsterke fargen. Men tviler egentlig, for tror virkelig ikke det kan se så naturlig ut, på folk jeg har sett som bruker fargelinser ser der hvertfall helt jævelig falskt og rart ut, men opp til deg om du vil se sånn ut.Anonymous poster hash: 14ecd...79b Anonymous poster hash: 14ecd...79b De har selv innrømt det i intervjuer at de bruker fargelinser daglig da... Men det skal finnes linser for de med mørke øyne også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imperio Skrevet 7. mai 2015 #5 Del Skrevet 7. mai 2015 Sjekk ut eyecandys.com takker skal sjekke ut :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandie Skrevet 7. mai 2015 #6 Del Skrevet 7. mai 2015 De har selv innrømt det i intervjuer at de bruker fargelinser daglig da... Men det skal finnes linser for de med mørke øyne også. Jeg har lest det samme som deg,at både disse og andre kjendiser bruker linser.Det de bruker er ofte håndmalte linser som ser veldig naturlige ut,men de koster mye.Det er vanskelig å finne fargelinser som ser naturlige ut på mørke øyne.Personlig kan jeg ikke bruke Freshlook Colorblends på mine mørkegrønne øyne.De ser veldig unaturlig ut og gjør dem ikke særlig mye lysere heller. Det linsemerket jeg liker best er Solotica.De produseres i Brasil og kan gjøre mørke øyne helt lyse. Jeg har bestilt to ganger fra denne netsiden,uten problemer: http://www.lensmarketplace.com/store/index.php?manufacturers_id=9&osCsid=c5e00f1be54b034bd823425e7e1d46b0 Som du ser koster de litt,men jeg synes de var verdt hver krone siden de så helt naturlige ut og var veldig behagelige å bruke. Når det gjelder blå/grå nyanser har jeg testet ut fargen "Quartzo" fra Solotica Natural Colors og "Cristal" i Solotica Solflex Natural colors.Begge fargene var fine.Quartzo var blågrønn mens "cristal" gjorde øynene mine veldig lys gråblå.Det ligger endel youtube videoer ute der du kan se de ulike fargene på mørke øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imperio Skrevet 7. mai 2015 #7 Del Skrevet 7. mai 2015 Jeg har lest det samme som deg,at både disse og andre kjendiser bruker linser.Det de bruker er ofte håndmalte linser som ser veldig naturlige ut,men de koster mye.Det er vanskelig å finne fargelinser som ser naturlige ut på mørke øyne.Personlig kan jeg ikke bruke Freshlook Colorblends på mine mørkegrønne øyne.De ser veldig unaturlig ut og gjør dem ikke særlig mye lysere heller. Det linsemerket jeg liker best er Solotica.De produseres i Brasil og kan gjøre mørke øyne helt lyse. Jeg har bestilt to ganger fra denne netsiden,uten problemer: http://www.lensmarketplace.com/store/index.php?manufacturers_id=9&osCsid=c5e00f1be54b034bd823425e7e1d46b0 Som du ser koster de litt,men jeg synes de var verdt hver krone siden de så helt naturlige ut og var veldig behagelige å bruke. Når det gjelder blå/grå nyanser har jeg testet ut fargen "Quartzo" fra Solotica Natural Colors og "Cristal" i Solotica Solflex Natural colors.Begge fargene var fine.Quartzo var blågrønn mens "cristal" gjorde øynene mine veldig lys gråblå.Det ligger endel youtube videoer ute der du kan se de ulike fargene på mørke øyne. takker :D skal sjekke youtube å se om jeg finner noen merker :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå