AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #1 Skrevet 6. mai 2015 Hei. Pappa døde for noen år siden og det er endel jeg skulle fått svar på. Er det noen som kjenner noen som kan få kontakt med de døde? Ja, jeg tror faktisk det går ann. Er skeptisk, men vil gjerne prøve! Det gnager fælt på meg dette :/Anonymous poster hash: 30e8e...938
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #2 Skrevet 20. april 2016 Den 6. mai 2015 at 15.47, AnonymBruker skrev: Hei. Pappa døde for noen år siden og det er endel jeg skulle fått svar på. Er det noen som kjenner noen som kan få kontakt med de døde? Ja, jeg tror faktisk det går ann. Er skeptisk, men vil gjerne prøve! Det gnager fælt på meg dette :/ Anonymous poster hash: 30e8e...938 Vil du si konkret lurer du på? Anonymkode: 41b83...ecf
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #3 Skrevet 22. juli 2016 Man skal ikke oppsøke det døde står det klart og tydelig i bibelen! Døde mennesker går ikke igjen. Det er demoner i forkledning. "Åndeverdenen" har vært her så lenge som vår verden har. De kan se oss, men vi kan ikke se dem. Og dersom du på en eller annen måte har fått kontakt med "din far", så kan ikke du vite hvem det er du faktisk kommuniserer med. Åndene har vært her hele tiden. De vet hvordan din far snakket, oppførte seg, de vet ting om deg som ingen andre vet og kan veldig lett utgi seg for å være din avdøde pappa. Ikke oppsøk det døde. Demoner er bare ute etter å skade. Det at du tror du sitter å snakker med din far vil gi deg sorg, smerte og vonde tanker og følelser, det er dette demoner lever av. La det døde få være dødt. Jesus elsker deg Anonymkode: efc40...6bf
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2016 #4 Skrevet 22. juli 2016 De som påstår de kan snakke med døde er bare slike som har gjort forundersøkelser, er gode på å gjette og ser på deg når ting stemmer... og de sier ting de tror du vil høre. Anonymkode: c0dd0...1cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå