AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #1 Skrevet 6. mai 2015 Jeg har vunnet et reisegavekort på 5.000 kr og har bestemt meg for å bruke det på en storbyhelg i en by i Europa i løpet av September, men sliter med å bestemme meg for hvor jeg skal dra. De byene jeg har tenkt på er: London - har vært der et par ganger, men det er flere år siden og jeg har hatt lyst til å dra tilbake en stund. Roma - aldri vært der, men har vært på ønskelisten en stund. Barcelona - aldri vært der, men er fascinert av arkitekturen i byen. Praha - var på en veldig kort tur dit som tenåring og har hatt lyst til å se byen igjen. Jeg sliter med å bestemme meg så råd og tips blir satt pris på. Setter også pris på tips om andre byer jeg bør besøke? Anonymous poster hash: f873c...15d
funginger Skrevet 7. mai 2015 #2 Skrevet 7. mai 2015 Både Roma og Barcelona er nok veldig behagelig mtp temperatur og sånt i september. Også er jo Praha relativt billig, så hvis du har fått gavekort ville jeg kanskje brukt det på Roma som er en passe dyr by å bo på hotell i.
LunaLove Skrevet 8. mai 2015 #4 Skrevet 8. mai 2015 Barcelona er helt fantastisk. Er der en gang hvert eneste år. Tapas og cava, herlig shopping, man har strand og det er relativt rimelig for storby å være (sammenlignet med f.eks Berlin, Roma, Paris). Ellers er Budapest også en helt fantastisk by
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå