Gå til innhold

Strømleverandør.

KalloRilla

Anbefalte innlegg

Nå er jeg lei av å "krangle" med min nåværende strømleverandør. Ringer jeg dem eller sender mail og spør om samme tingen får jeg forskjellige svar. NOK ER NOK :sinna:

Hvilken strømleverandør bruder dere og hvordan går en frem for å bytte? Jeg har hørt det skal være såre enkelt, men alt en kan er lett. Betyr dette også at jeg da eventuelt får 2 regninger, en på bruk og en for nettleie, eller kommer alt på en?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi får fra to forskjellige. En med nettleia og en annen med forbruk. Gå inn på nettet og søk litt, så ser du hvem leverandør som er billigst for tiden, og så ringer du de. De sier opp avtalen din med nåværende strøm leverandør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Du trenger ikke gjøre noe selv da du har funnet den du vil ha strøm fra. De ordner det.

Du får nettleiereg. fra den stømleverandør der du bor og forbruk fra den du finner passer deg.

En skal bruke smye støm før det lønner seg og bytte.

Ca 25000 kwtimer i året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi byttet til Total Energi i vinter, og har ikke annet enn positive ting å si foreløpig, ihvertfall!

Nettleien står Hafslund for...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke nødvendigvis pris som er grunnen til at jeg har tenkt å bytte da. Jeg vil ikke komme til å bruke så mye strøm at det vil bli stor prisvariasjon uansett hvilken leverandør jeg har. Det er "kundeservice" rotet jeg er mektig irritert over....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har spottprisavtale hos Telinet, veldig fornøyd med det. For å bytte kontakter du bare det selskapet du vil bytte til, de ordner resten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...