AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #1 Skrevet 6. mai 2015 Hvis dere ble invitert ut på kaffi/øl/tur av en singel venninne som også er alenemor (-med 2-3 barn), og dere forstod at hun var interessert i mer enn vennskap, ville dere blitt med? (Forutsetter at vedkommende ser ok ut og har en fin personlighet) Hvis dere ikke var interessert, hva ville dere svart?Anonymous poster hash: 5ee77...05a
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #3 Skrevet 6. mai 2015 hehe. jeg er den aleinemora... håper jeg ikke er helt uinteressant for markdet.. Anonymous poster hash: 84c92...f8a 3
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #4 Skrevet 6. mai 2015 Hvis dere ble invitert ut på kaffi/øl/tur av en singel venninne som også er alenemor (-med 2-3 barn), og dere forstod at hun var interessert i mer enn vennskap, ville dere blitt med? (Forutsetter at vedkommende ser ok ut og har en fin personlighet) Hvis dere ikke var interessert, hva ville dere svart?Anonymous poster hash: 5ee77...05a Nope, ikke interessert i ei med så mange barn. Hvis hun hadde hatt ett barn ja da hadde jeg blitt med. 2-3 barn da hadde jeg tenkt det er noe som ikke stemte helt her i forhold til å starte noe. Anonymous poster hash: 4c9f4...932 4
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #5 Skrevet 6. mai 2015 Om hun er fysisk attraktiv hadde nok de fleste blitt med. Sex er jo en mulighet, og hun er tydeligvis interessert nok. Er man totalt uinteressert sier man at man er opptatt. Anonymous poster hash: 23819...e42 2
PPM Skrevet 6. mai 2015 #6 Skrevet 6. mai 2015 Hvis dere ble invitert ut på kaffi/øl/tur av en singel venninne som også er alenemor (-med 2-3 barn), og dere forstod at hun var interessert i mer enn vennskap, ville dere blitt med? (Forutsetter at vedkommende ser ok ut og har en fin personlighet) Hvis dere ikke var interessert, hva ville dere svart?Anonymous poster hash: 5ee77...05a Fin personlighet betyr alt, jeg hadde så klart blitt med. Barn er ingen hindring, er glad i barn. Nå er ikke jeg 30 år lenger da, men jeg har i grunn hatt samme syn på det i alle år. Hvis jeg ikke var interessert så hadde jeg sagt nei på en eller annen måte. 1
Rights Skrevet 7. mai 2015 #7 Skrevet 7. mai 2015 Hadde nok pakket inn en "jeg er ikke interessert" på en eller annen måte. Spiller ingen rolle hvor pen / fantastisk personlighet du hadde hatt. Du har 2-3 barn på slep, og da er slaget allerede tapt. Er veldig glad i barn, men vil ha egne en vakker dag, ikke andre sine. Og når jeg vet du hadde vært interessert i mere, hadde det vært direkte ondskapsfullt å gi deg "håp". 3
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #8 Skrevet 7. mai 2015 Klart det er noen som er interessert selv om du har barn Det er jo menn der ute som ikke vil ha egne barn. Jeg har en venninne som var alenemor med to barn, og hun har kjæreste nr 2 (samboer nå) etter å ha blitt alenemor. Tror ikke hun leitet en gang. (Hun har et helt gjennomsnittlig utseende og er på Nav, men det skremte ikke de gutta, de likte henne for hvem hun er) Lykke til! Anonymous poster hash: dc94c...b57 2
vannm75 Skrevet 7. mai 2015 #9 Skrevet 7. mai 2015 (endret) jeg hadde blitt med.. med visse forbehold, ang fysisk attraktiv og kjemien var der.. du må gjerne sende en priv mld.. hvem vet........ vannm75 Endret 7. mai 2015 av vannm75 1
Okapi Skrevet 7. mai 2015 #10 Skrevet 7. mai 2015 Ja, men jeg tviler egentlig på at det hadde blitt noe mer enn vennskap. Ønsker egentlig ikke barn, verken egne eller andres, men for all del, man kan jo bli overbevist.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #11 Skrevet 7. mai 2015 Lykke til fra meg også Tror ikke det finnes noe standardsvar eller statestikk på dette, mange kan se det som upraktisk at en fremtidig kjæreste allerede har barn, men de aller fleste ser jo bort i fra sånne ting om de virkelig faller for personen. Det er upraktisk for meg om en mann på papiret ikke har jobb heller, men om jeg faller for han så betyr jo ikke det noe! Anonymous poster hash: be9b1...724
sjonkelrolf Skrevet 7. mai 2015 #12 Skrevet 7. mai 2015 Hadde det vært en venninne av meg hadde jeg blitt med på en kaffe. Men jeg ville ikke ha lagt noe mer i det enn nettopp vennskap, og hvis hun hadde prøvd seg ville jeg avvist.
Gjest Castielz Skrevet 7. mai 2015 #13 Skrevet 7. mai 2015 Hadde blitt med om det var strengt platonisk, men vil ikke ha barn, så alenemødre er no go.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå