AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #1 Skrevet 6. mai 2015 Er det bare hos meg det er noe galt med KG i kveld? Siden bruker en evighet på å laste, også failer det og kommer opp "Denne nettsiden er ikke tilgjengelig. ERR CONNECTION RESET. Har slått av og på modemet, men fortsatt så kommer det opp. Sliter ikke med andre nettsider, kun KG, og internetten er ikke treg eller dårlig signal. Må laste inn siden 3-4 ganger og da KAN det komme opp, men bruker sykt lang tid og bildene kommer ikke opp. Er det KG det er noe galt med, har jeg blitt "blokkert"? Er det internetten min som er ødelagt? Anonymous poster hash: 4f1d2...c15 1
Gjest Honeyblossom Skrevet 6. mai 2015 #2 Skrevet 6. mai 2015 Gikk treigt for meg også for litt siden, men nå ser det ut til å funke som normalt igjen.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #3 Skrevet 6. mai 2015 Vært tregt her også. Anonymous poster hash: 0a592...3e1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #4 Skrevet 6. mai 2015 Du er ikke alene om dette problemet! trodde det var her, lokalt. Anonymous poster hash: 2463d...b9a
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #5 Skrevet 6. mai 2015 Gikk treigt for meg også for litt siden, men nå ser det ut til å funke som normalt igjen. Det går litt "opp og ned" her, jeg kan gå inn og ut av forskjellige tråder, så oppstår det en feil igjen. Fikk "bad gateway" i stad også, måtte trykke hele 3 ganger for å få til å lage denne tråden, var redd for at den kom opp 3 ganger, men det gjorde den ikke. Så det er ikke bare hos meg? Fikk litt noia for at jeg kanskje har brutt reglene og blitt blokkert eller noe ts Anonymous poster hash: 4f1d2...c15
Ms.Sommerfugl Skrevet 6. mai 2015 #6 Skrevet 6. mai 2015 Var tregt hos meg istad også, men nå er det normalt igjen
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #7 Skrevet 6. mai 2015 Du er ikke alene om dette problemet! trodde det var her, lokalt.Anonymous poster hash: 2463d...b9a jeg å, har start om modemet 2 ganger allerede "bra" det ikke bare er hos meg da ts Anonymous poster hash: 4f1d2...c15
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #8 Skrevet 6. mai 2015 jeg å, har start om modemet 2 ganger allerede "bra" det ikke bare er hos meg da ts Anonymous poster hash: 4f1d2...c15 OMG, krise, panikk, KG virker ikke! Anonymous poster hash: 59d86...cd2
fotosyntesen Skrevet 6. mai 2015 #10 Skrevet 6. mai 2015 OMG, krise, panikk, KG virker ikke! Anonymous poster hash: 59d86...cd2 Få følelser er verre enn når man har tenkt ut en bitende og slagferdig replikk og det plutselig oppstår kork i systemet og kommentaren blir hengende igjen og kommer langt ned på tråden 1
hjertesukka Skrevet 6. mai 2015 #11 Skrevet 6. mai 2015 Her også.- Tror alltid at det er noe med min pc, så det er greit å vite at det gjelder ikke bare meg.
Gjest Honeyblossom Skrevet 6. mai 2015 #12 Skrevet 6. mai 2015 Får ikke quote siden jeg er på tlf, men til TS; hvis andre nettsider funker fint så er det ganske klart at det er KG som er problemet og ikke internettet ditt Mest sannsynlig server problemer. På et annnet forum jeg er på går det alltid tregt rundt 2-3 om natta pga noe serverting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå