AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #1 Skrevet 6. mai 2015 Det er en katt som har vært veldig mye rundt huset vårt, og også kommet inn ved to anledninger. Vi har en katt selv, og de går godt overens ute, men sloss nesten når den andre katten har gått inn til oss. Det jeg er usikker på er om katten kan være hjemløs? Det er mye gårder rundt her, så tenker den kanskje tilhører en av de, men blir jo litt usikker. Den er slank, men det ikke ustelt ut forsåvidt (korthåret). Innbiller meg at mange bønder ikke chipper kattene sine, og hvis jeg først tar den inn og det viser seg at den egentlig har et hjem blir vi sikkert aldri kvitt den. Har sjekket alle savnet sider og der er den ikke hvertfall. Noen tips? Anonymous poster hash: d18f5...3a6
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #2 Skrevet 7. mai 2015 Hør med naboene dine om de har en slik katt.Anonymous poster hash: e9e6d...ec2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #3 Skrevet 8. mai 2015 La den væreAnonymous poster hash: c65cc...1fe
Meridian Skrevet 8. mai 2015 #4 Skrevet 8. mai 2015 Hvis den ser sunn og frisk ut tilhører den nok et sted, men om den ser tynn og skrøpelig og syk ut, må dere finne ut hvor den hører hen, eventuelt tilkalle vetrinær. Jeg har selv katt, og det kommer ofte en annen katt på besøk hos meg. De er venner, så det går bra. Katten tilhører naboen, fant jeg ut, og jeg vet katter liker å besøke andre og å få mat av andre. Så lenge de får mat og stell og har det bra hjemme, så trenger du ikke å gi mat. Ta deg en tur på de andre gårdene og fortell om katten du ofte har på besøk, kanskje noen kjenner den igjen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå