Thradredi Skrevet 6. mai 2015 #1 Del Skrevet 6. mai 2015 Noen her som har går/gått på disse som kan fortelle litt om hvordan det var? Selv er jeg livredd for bivirkninger og jeg har lest NØYE gjennom "bruksanvisningen" Har tenkt å starte i morgen, men er også livredd for at jeg skal få panikkanfall pga medisinene fordi jeg er livredd for bivirkningene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imperio Skrevet 6. mai 2015 #2 Del Skrevet 6. mai 2015 Jeg ble sykt trøtt og svimmel, men ellers ingen bivirkninger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 6. mai 2015 #3 Del Skrevet 6. mai 2015 For meg var de tre første ukene et mareritt med kvalme, svimmelhet og en drøss med andre ubehagelige bivirkninger. Har gått på de i 1 1/2 år nå, og angrer ikke på at jeg sleit meg gjennom de tre første ukene. Sammen med samtaleterapi og veldig mye arbeid med meg selv har disse tablettene hjulpet meg opp fra den dypeste angsten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thradredi Skrevet 6. mai 2015 Forfatter #4 Del Skrevet 6. mai 2015 Jeg fikk jo med meg en god del av det det sto om hjertefeil osvosv. Det er jo en av de tingene jeg er MEST redd for, at det skal være noe feil med hjertet mitt. Nå har jeg tatt EKG før og det har aldri vært noe galt med det, men jeg har aldri tatt EKG mens hjertet mitt oppfører seg "unormalt" og dette gjør det jo skummelt fordi jeg greier ikke få bort de tankene at det er noe galt med hjertet mitt da. For jeg trudde det var sånn at for en lege å finne ut om det er noe galt med hjertet ditt så må det nesten slå unormalt når du tar EKG for at dem skal finne noe. Hvis alt dette ga noe mening da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #5 Del Skrevet 7. mai 2015 Det er bare å prøve, og det er riktig at bivirkningene er verst i starten og kan gå over. MEN ikke godta å gå lenge på de med bivirkninger. Angrer sånn på at jeg ikke talte Roma midt i mot..men ironisk nok så er man jo ikke alltid i stand til å gjøre det beste for seg selv når man er deppa Gikk på de i månedsvis før jeg sa at det ikke gikk an lengre. Var konstant kvalm, kastet opp det meste jeg spiste, raste ned i vekt, ble sykt surrete og generelt verre. Det skal ikke være sånn. Drittmedikament. Men, for noen funker de fint Anonymous poster hash: 4199b...06e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #6 Del Skrevet 7. mai 2015 Jeg merket ikke noen spesielle bivirkninger, bortsett fra kjempekjip en: Vetøktning på 10-12 kg. Det kom snikende, men nå som jeg ikke går på dem lengre, så har jeg rast ned i vekt. Hjertet merket jeg aldri noen forandringer med. Anonymous poster hash: 8b14b...8a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sausenebbet Skrevet 7. mai 2015 #7 Del Skrevet 7. mai 2015 Noen her som har går/gått på disse som kan fortelle litt om hvordan det var? Selv er jeg livredd for bivirkninger og jeg har lest NØYE gjennom "bruksanvisningen" Har tenkt å starte i morgen, men er også livredd for at jeg skal få panikkanfall pga medisinene fordi jeg er livredd for bivirkningene. Jeg tar disse. (Samme som cipralex sant?) Har ikke merket noen særlige bivirkninger annet enn at jeg svettet endel i begynnelse. Men det har gitt seg nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sausenebbet Skrevet 7. mai 2015 #8 Del Skrevet 7. mai 2015 Legen sa til meg at jeg ikke måtte få noia om jeg fikk en økning i angsten de første ukene, så da fikk jeg angst for det å merke dette. Hehe. så om det var pga pillene eller fordi legen sa dette, vet jeg jo ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #9 Del Skrevet 7. mai 2015 Jeg tar disse. (Samme som cipralex sant?) Har ikke merket noen særlige bivirkninger annet enn at jeg svettet endel i begynnelse. Men det har gitt seg nå. Hvis det er det samme, så hadde ikke jeg bivirkninger utover mangel på sexlyst ei periiode. Anonymous poster hash: aa4aa...f9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #10 Del Skrevet 7. mai 2015 Har gått på Cipralex. Fikk god effekt, men dessverre ekstreme bivirkninger som bare eskalerte. Dette er en medisin med generelt god effekt, det er derfor den ofte er førstevalget for leger som skal medisinere depresjon. Anonymous poster hash: 3d902...932 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wilma89 Skrevet 7. mai 2015 #11 Del Skrevet 7. mai 2015 Jeg følte meg dårlig i 2-3 dager. Kvalm og svimmel og noe tørr i munnen om morgenen. Gikk fort over og nå merker jeg ingenting. Blir noe svimmel hvis jeg glemmer å ta en tablett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #12 Del Skrevet 7. mai 2015 Jeg ble forferdelig glemsk de første ukene, og meget surrete. Nå er jeg generelt sett surrete, men det eskalerte da jeg gikk på escilatopram. Men jeg vil likevel si det var verdt det. Anonymous poster hash: 31914...cd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå