AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #1 Skrevet 6. mai 2015 Hvilken type trening og hvor lang tid tok det før du så forskjell? Anonymous poster hash: 5cd09...4bc
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #2 Skrevet 7. mai 2015 Nei :cry: Følger med her. Anonymous poster hash: e2f85...a76
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #3 Skrevet 7. mai 2015 Ikke helt, men de ble litt mindre tydelige da jeg sluttet på p-piller Anonymous poster hash: 6cbe9...066
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #5 Skrevet 7. mai 2015 P-piller har mye å si. Jeg fikk celuliter med en gang jeg begynte på p-piller og de forsvant kort tid etter at jeg sluttet på dem. Ellers så hjelper det å spise sunt og være i aktivitet (ikke nødvendigvis trening.) Aktivitet får fortgang på blodet som i teorien vil minske dem. Anonymous poster hash: dcbbb...cea
Gjest Vena Cava Skrevet 7. mai 2015 #6 Skrevet 7. mai 2015 Sunn mat og styrketrening/jogging. Har trent i 5 mnd nå og det er ikke før nå de har begynt å forsvinne. Det tok altså tid. Men er verdt det. Nå kan jeg gå i shorts i sommer likevel☺️
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #7 Skrevet 7. mai 2015 Har trent tung styrke 3 ganger i uka i 1,5 år nå. Spiser sundt gjør jeg også. Fortsatt masse appelsinhud på rumpa. Anonymous poster hash: db01b...36f
Jacuzzi Skrevet 7. mai 2015 #8 Skrevet 7. mai 2015 (endret) P-piller har mye å si. Jeg fikk celuliter med en gang jeg begynte på p-piller og de forsvant kort tid etter at jeg sluttet på dem. Ellers så hjelper det å spise sunt og være i aktivitet (ikke nødvendigvis trening.) Aktivitet får fortgang på blodet som i teorien vil minske dem. Anonymous poster hash: dcbbb...cea Samme her. Jeg kan velge: P-piller + cellulitter eller p-pillefri, cellulittfri + masse kviser :D Har valgt cellulitter fremfor kviser. Mine har likevel roet seg bittelitt med styrketrening og 2kg mindre i vekt. Beklager å ikke kunne være til mer oppløftende hjelp. Endret 7. mai 2015 av Jacuzzi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå