AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #1 Skrevet 6. mai 2015 Bare lurer på hvor det er lov å ta kontakt med damer man ikke kjenner. Ser at damer mener det er mange uskrevne (og tildels uforståelige) lover om akkurat om dette temaet. Da jeg som mann vet at damer omtrent aldri tar kontakt med fremmede menn/gutter, så hadde det hjulpet veldig om dere kunne komme med en liste hvor slik kontakt er lov. NB! Ønsker bare seriøse svar. Anonymous poster hash: 7cc7d...aa2 Anonymous poster hash: 7cc7d...aa2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #2 Skrevet 6. mai 2015 Ser du bra ut? Hvor som helst. Anonymous poster hash: ce403...1f0 4
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #3 Skrevet 6. mai 2015 Det kommer mest av alt ann på tilnærmingen. Hvis du klarer å få øyekontakt med en jente og si hei, så syns ikke jeg det spiller så mye rolle hvor det er. Kan også funke å åpne med et spørsmål "Unnskyld, vet du hvor x er? *småprat* Forresten, er det mulig å få nummeret ditt og ta en kaffe senere?" Jeg har bodd utenlands hvor jeg tror dette er mye vanligere. Eksempler på steder menn har snakket med meg: - Busstoppet - I kø på kafé - På gata - På stranda - I en resepsjon Anonymous poster hash: d9a29...7c4 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #4 Skrevet 6. mai 2015 En OK måte å starte er kanskje øyenkontakt og et smil? Dersom hun responderer på det, burde det være lov å snakke til vedkommende uansett hvor det er? Skjønner at du spør da, syns det er vanskelig selv for menn tar heller ikke kontakt. Jeg prøver å se litt og smile på treningssenteret og når jeg er på butikken for jeg syns det er lettere enn når folk løper gatelangs for å rekke jobben, bussen eller hva det nå er. Kanskje du også kan prøve det? Ikke at det har funket for meg, men... Anonymous poster hash: e5254...765
Gjest Bruce Wayne Skrevet 6. mai 2015 #5 Skrevet 6. mai 2015 Kommer an på om du er dritkjekk eller ikke 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #6 Skrevet 7. mai 2015 Hei må vel gå ann å gjøre hvor som helst. Og hva er dette at du må være så kjekk hvorfor det eg tror det har meira med personlig her og selvtilit. Eg har komt i kontakt med den nydeligeste kassadama som er så out of my league men fikk facebooken hennes for 1 uke siden ca og no prater vi sammen hver dag på face og har god kjemi, men om vi blir gode venner eller noe meira det skal eg ikke si så mye om endag, og eg er langt ifra dritkjekk. Eg mener at det man trenger er sjarme bra personlighet og selvtilit Mvh overvektig mann 28 Anonymous poster hash: c48a3...785 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #7 Skrevet 7. mai 2015 Hei må vel gå ann å gjøre hvor som helst. Og hva er dette at du må være så kjekk hvorfor det eg tror det har meira med personlig her og selvtilit. Eg har komt i kontakt med den nydeligeste kassadama som er så out of my league men fikk facebooken hennes for 1 uke siden ca og no prater vi sammen hver dag på face og har god kjemi, men om vi blir gode venner eller noe meira det skal eg ikke si så mye om endag, og eg er langt ifra dritkjekk. Eg mener at det man trenger er sjarme bra personlighet og selvtilit Mvh overvektig mann 28 Anonymous poster hash: c48a3...785 Har du mye penger? Anonymous poster hash: 79e1d...889
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #8 Skrevet 7. mai 2015 Har du mye penger? Anonymous poster hash: 79e1d...889 Har en ganske vanlig årslønn på ca 500 000 Anonymous poster hash: c48a3...785
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #9 Skrevet 7. mai 2015 Jeg som hundeeier prater med med mange på turene mine. Sier ikke du skal anskaffe deg hund, men treffer du ei med hund, så er det bare å smile å si fin/kjekk/søt hund du har, så er praten igang Anonymous poster hash: 5f7a6...41d
Rysiseal Skrevet 9. mai 2015 #10 Skrevet 9. mai 2015 Jeg kommer fra et land der det er helt vanlig at menn tar kontakt med kvinner, og det er overhodet ikke hvor kjekk eller pen mannen er som er avgjørende, men heller hans personlighet og tilnærming. Noen skal like at mannen fremstå som selvsikker, andre vil bli sjarmert av det motsatte, osv. Det som fungerer best etter min oppfatning, er når mannen virkelig liker damen, han liker henne så godt at man kan lese det i øynene hans/kroppsspråket hans, men utenå virke desperat. noen ganger sender folk en slags ubevisst melding om at de er "desperate" etter /avhengige av å treffe noen, jeg vet ikke hvordan forklare det, men det ødelegger alle sjanser. Derimot, om det ser ut som han flørter bare for å flørte med noen (og sikkert få med seg noe) er det uinteressant. Som noen har nevnt, begynne med et smil, får du et smil tilbake så betyr det at det er en åpning. Vær oppmerksom på kroppsspråk. Om damen er i en dårlig dag eller ikke i humør til å flørte, så nytter det jo ikke å prøve seg. De situasjoner i Norge hvor jeg har sett at det opplevdes som "naturlig" er om begge sitter på kafé, (du kan låne avisa, spørre om kommer ofte på den kafe og si ta det er første gang og du synes den er koselig eller at du kommer regelmessig osv, det har ofte set som et godt utgangspunkt) om den ene spør om en vei og de starter å småprate, i pause på en fotballkamp og andre situasjoner hvor man har felles interesse og lett kan innlede en samtale, når de to er samlet med felles venner/bekjente uansett sammenheng, da er det oftest tatt godt imot at mannen kommer bort til damen eller setter seg ved siden av henne for å småprate osv.
peppermyntete Skrevet 9. mai 2015 #11 Skrevet 9. mai 2015 Du kan egentlig ta kontakt hvor som helst for min del, men det kommer veldig an på når på døgnet det er snakk om. Hvis jeg står og fryser og skal ta siste buss hjem klokka 00:10 er jeg antagelig litt skvetten og engstelig innerst inne, fordi man vet aldri når noe kan skje med en. Klokka to på en vanlig tirsdag når man venter på bussen derimot, det blir en mye mer hyggelig situasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå