AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #1 Skrevet 6. mai 2015 Inspirert av et innlegg jeg så i farten på facebook fra babyverden Jeg er veldig nysgjerrig, for jeg føler vi gjør alt for lite koselige kjæresteting når barnet vårt er lagt! Vi ender som regel med serie-titting, film eller dataspill. Av og til hender det seg at vi setter på musikk og tar oss en øl mens vi prater og hører på musikken. Anonymous poster hash: d6b4f...d75
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #2 Skrevet 6. mai 2015 Barnet vårt legger seg, men våkner hele tiden, gjort det i snart 2 år så blir ikke så mye tid sammen. Vi bytter på annenhver dag hvem som tar "kvelden" så den andre får trent osv.Anonymous poster hash: 6d261...895
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #3 Skrevet 6. mai 2015 Ser på tv, spiser gjerne en god kvelds, surfer på internett, en drar gjerne ut og trener eller går tur, og veldig ofte blir det en del husarbeid Anonymous poster hash: 391c4...e5a
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #4 Skrevet 6. mai 2015 Barnet vårt legger seg, men våkner hele tiden, gjort det i snart 2 år så blir ikke så mye tid sammen. Vi bytter på annenhver dag hvem som tar "kvelden" så den andre får trent osv.Anonymous poster hash: 6d261...895 Skjønner godt at det er slitsomt. Det gjorde vårt barn også, fra baby til 2,5 år. Hun er 3 år nå, og våkner sjeldnere og sjeldnere som tiden går. Håper dere har muligheten til litt barnevakt en og annen gang og får litt avbrekk Anonymous poster hash: d6b4f...d75
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #5 Skrevet 6. mai 2015 Vi bare kjeder oss Sitter og surfer foran tv'en med hvert vårt nettbrett, og prater såvidt litt med hverandre en gang i timen eller noe sånt. Har tatt det opp med sambo mange ganger, men jeg tror ikke han er enig i at vi trenger noen forandring, for han er aldri interessert i å prate, gjøre noe sammen med meg osv...Anonymous poster hash: c2c6b...e54
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 6. mai 2015 #6 Skrevet 6. mai 2015 Kjeder meg. Vurderer å ta noen studier, har ikke noe bedre å gjøre!
Sushi Skrevet 6. mai 2015 #7 Skrevet 6. mai 2015 Trener eller går tur hver for oss, ser en TV-serie sammen, lager mat eller bare surfer på nettet. Ofte er det veldig deilig å bare ha det helt stille etter at ungene har sovna...
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #8 Skrevet 6. mai 2015 Skjønner godt at det er slitsomt. Det gjorde vårt barn også, fra baby til 2,5 år. Hun er 3 år nå, og våkner sjeldnere og sjeldnere som tiden går. Håper dere har muligheten til litt barnevakt en og annen gang og får litt avbrekk Anonymous poster hash: d6b4f...d75 Ja, tror ikke folk som ikke har fått kjenne på det såpass over tid kan skjønne hvor ødeleggende det er. Vi får heldigvis barnefri av familie 1-2 ganger i mnd pga situasjonen, ellers hadde forholdet aldri overlevd. Lengter etter kvelder som blir beskrevet ovenfor. Bare det å sitte stille i hver sin sofa noen timer og se på noe hjernedødt.Anonymous poster hash: 6d261...895
Lillemini Skrevet 6. mai 2015 #9 Skrevet 6. mai 2015 Ser på tv, prater, har sex (når vi ikke er for trøtte), slapper av. Ofte sovner vi begge på sofaen. 😂 Det typiske spennende foreldrelivet altså. I helgene har vi gjerne venner på besøk. Da spiser vi sen middag, spiller brettspill og drikker litt vin. Vi gikk fra å være bytryner til 80 år på 9 måneder, men elsker det.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #10 Skrevet 6. mai 2015 Ser tv, spiser mat, spiller kort (sjeldent, mest når strømmen går :-p). Ellers er vi ganske avhengig av å gjøre noe som kan avbrutes, da både treåringen ig ettåringen våkner et par ganger før vi legger oss.Anonymous poster hash: fd0e1...bc1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #11 Skrevet 6. mai 2015 Ser filmer og serier, spiser noe god kveldsmat, prater litt og slapper av. Noen kvelder spiller eller leser vi på hver våre ting, men vi sitter i samme stua ihvertfall Anonymous poster hash: e0a86...6a8
Mafalda Skrevet 6. mai 2015 #12 Skrevet 6. mai 2015 De yngste ungene er et pes å legge, og eldste ungene legger seg samtidig som oss, så det er en ukjent problemstilling Hadde vi hatt noe fritid, antar jeg at det ville blitt mye sofa, prating og bøker. Kanskje litt god mat også. Har ikke behov for noe mer spennende akkurat i denne fasen.
skruf Skrevet 7. mai 2015 #13 Skrevet 7. mai 2015 Nå er eldste så stor at hun legger seg aldri før oss uansett, ofte legger hun seg etter oss også.....iallefall på helg. Men hun er ofte til venner om kveldene, eller har besøk av venner og sitter i den ene stua vår, så mannen og meg har jo på en måte "fritid" etter at minsten har funnet senga likevel. Gjør ikke så mye spennende egentlig. På hverdagene kan vi ta unna litt husarbeid, en av oss går på tur med bikkja (eller begge går kveldstur sammen hvis storesøster hører etter minsten), jeg leser bøker, ser en serie på netflix, to kvelder i uka har mannen en hobby som han er på, en kveld i uka er jeg på møte i en forening jeg er med i.. På helg så kan vi ofte sette på en film og kose oss med litt ost, kjeks&vin hvis vi begge har fri fra jobb. Tidligere så var vi veldig ivrige på å spille brettspill eller kort sammen, savner det litt så tror jeg må innføre det igjen
Gjest norah Skrevet 7. mai 2015 #14 Skrevet 7. mai 2015 (endret) Foreløpig består det i å gå inn og ut av soverommet, samt utallige klesvasker etter oppkast(pga kraftig hoste) og bleieulykker:P Det er mye sykdom og tannfrembrudd, så dermed blir det endel surr med søvn både på kveld og natt. De kveldene ungen glimter til med å sove godt hele kvelden skyldes det somregel ganske surrete natt, eller type 7 timers hyling kvelden/natta før- så akkurat den kvelden blir man bare sittende i sjokk og vente på at ungen våkner Vi har ikke tilgang på barnepass- så dersom noen skal noe i en helg blir den andre hjemme. Nå er det stort sett jobb, minimalt med soving og konstant sykdom som gjelder- så da blir kveldene deretter Men OM jeg går ut er det konsert eller sosialt med venner som gjelder. Og før barn brukte jeg mye tid på trening og frivillighet. Og sex. Ikke så mye "omstendelig koselig kjærestepleie" Endret 7. mai 2015 av norah
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #15 Skrevet 7. mai 2015 Inspirert av et innlegg jeg så i farten på facebook fra babyverden Jeg er veldig nysgjerrig, for jeg føler vi gjør alt for lite koselige kjæresteting når barnet vårt er lagt! Vi ender som regel med serie-titting, film eller dataspill. Av og til hender det seg at vi setter på musikk og tar oss en øl mens vi prater og hører på musikken. Anonymous poster hash: d6b4f...d75 Alenetid hver for oss: må hente oss inn etter dagen og legge seg i separate soverom tidlig.Anonymous poster hash: 6a88c...6cd
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #16 Skrevet 7. mai 2015 Vi bare kjeder oss Sitter og surfer foran tv'en med hvert vårt nettbrett, og prater såvidt litt med hverandre en gang i timen eller noe sånt. Har tatt det opp med sambo mange ganger, men jeg tror ikke han er enig i at vi trenger noen forandring, for han er aldri interessert i å prate, gjøre noe sammen med meg osv...Anonymous poster hash: c2c6b...e54 Høres ut som menn generelt...kjedelig art! Anonymous poster hash: 6a88c...6cd 1
^^Belle^^ Skrevet 7. mai 2015 #17 Skrevet 7. mai 2015 Vi prøver å gjøre noe sammen etter at ungene har sovnet, og da blir det enten en film eller tv-serie, eller så sitter vi og snakker. Noen kvelder trener jeg, andre kvelder går han på fotballkamp, og andre kvelder igjen er det ting som trengs å bli gjort/vasket/hengt opp/montert/ryddet. Jeg kjeder meg ihvertfall aldri lengre.
Calleia Skrevet 7. mai 2015 #18 Skrevet 7. mai 2015 Litt variert, men vi er alltid sammen.. Tar ett glass vin, snakker, ser å tv, planlegger ferier, helger, rydder , eller rett og slett bare legger oss
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #19 Skrevet 7. mai 2015 Vi danser hver kveld, vi begge er glad i ballroomdancing, så danser alle typer vals og sånn sammen. Synes det er koseligere enn å bar sitte ved siden av hverandre og stirre på en skjærm.. Eller innimellom sitter vi forran skjærmen og søker etter nye sanger på spotify og ser på dasninv på youtube da.. Anonymous poster hash: 6f620...af8 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #20 Skrevet 7. mai 2015 Vi snakker. Enten mens vi lager litt kveldsmat, gjør husarbeid, drikker vin...eller så skjer det ikke så sjelden at vi legger oss tidlig for å ha litt ekstra tid til kos ser sjelden på tv utover nyhetene, men ser ofte film.Anonymous poster hash: 4ae80...2f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå