Gjest imperio Skrevet 6. mai 2015 #1 Skrevet 6. mai 2015 Er det mulig? Jeg er ganske stor, og det er jo en sak i seg selv. Men om jeg slanker meg, kommer brystene til å bli borte også? Jeg hater brystene mine, de er alt for store, de henger og er heslige. De irriterer meg daglig. Operasjon blir siste utvei, for jeg er litt skeptiske til arrene og "ødelegge" brystene mine for godt. Men er samtidig redd for at slanking kommer til og ødelegge de, de blir da bare slappe og "tomme". Noen som har slanket seg som kan svare meg?
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #2 Skrevet 6. mai 2015 Ja brystene vil også minke. Anonymous poster hash: 172a0...a15
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #3 Skrevet 6. mai 2015 Puppene vil nok bli noe mindre med tanke på at pupper er fett Anonymous poster hash: 0ace7...b79
Marthos Skrevet 6. mai 2015 #4 Skrevet 6. mai 2015 (endret) Ja, de blir mindre! Pupper er nesten bare fett :D Men ta der litt rolig med slankingen (ikke for fort), og tren styrke på brystet! Du vil ikke ende opp med sokker i bhen Endret 6. mai 2015 av Marthos
Gjest imperio Skrevet 6. mai 2015 #5 Skrevet 6. mai 2015 Ja, de blir mindre! Pupper er nesten bare fett :D Men ta der litt rolig med slankingen (ikke for fort), og tren styrke på brystet! Du vil ikke ende opp med sokker i bhen ok så jeg burde fokusere på bryst for å unngå at de blir til to slappfisker, ren hud som henger og dingler? ts
Marthos Skrevet 6. mai 2015 #6 Skrevet 6. mai 2015 ok så jeg burde fokusere på bryst for å unngå at de blir til to slappfisker, ren hud som henger og dingler? ts Jaa, tja det er litt vanskelig å si sånn eeegentlig. Bittelitt slappere blir de nok uansett, men det kan hjelpe å trene bryst Tror det er et større poeng å ikke slanke deg for fort, for da klarer ikke huden å følge helt med og stramme seg opp. Bare ikke glem å trene rygg og skuldre! Kan fort se litt morsomt ut (og gi skader) om du fokuserer på bare én kroppsdel. Og bruk en BRA treningsbh!
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #7 Skrevet 6. mai 2015 Ofte minsker puppene. Men jeg er en G cup, uansett størrelse. Nå har jeg aldri vært overvektig. Men puppene har vært like når jeg har veid 50 kg og 60kg, så det er jo ikke helt sikkert de blir så mye mindre:/Anonymous poster hash: 73c46...b23
Thorn Skrevet 6. mai 2015 #8 Skrevet 6. mai 2015 Hvordan puppene dine kommer til å se ut etter slanking kommer veldig an på om du har mest fett eller brystvev. Jeg slanket meg tre klesstørrelser for noen år siden, og gikk kun ned en knapp cupstørrelse, fra 75h til 70h. Endte opp med å få reduksjon. 1
Gjest imperio Skrevet 6. mai 2015 #9 Skrevet 6. mai 2015 Det bekymrer meg litt, for jeg har gått opp kanskje 20-30 kg siden ungdomskolen.. og brystene mine har vært så å si det samme hele tiden! Noe som irriterer meg grønn, for det er ikke et godt tegn. De har alltid vært slik helt siden de sluttet å vokse. Mage, lår og rumpe kan bli større, men brystene forblir det samme. Gikk ned 15kg ved et uhell (var ikke på slankeren, spiste bare litt mindre og oftere helt ut av det blå), og da gikk magen ned, men ikke brystene. Men så trente jeg ikke noe, så vet ikke om det er grunnen til at brystene ikke forsvant. Så er livredd for at jeg er stuck med de brystene jeg har! og ender opp med å MÅ operere. Sliter med smerter i skuldrene, nakken og ryggen. Helt siden de begynte å vokse. Så må gjøre noe med de, enten via slanking, trening eller operasjon.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #10 Skrevet 6. mai 2015 Jeg har slanket meg 25kg, og har kun gått ned en cupstørrelse. Men jeg har anlegg for store bryst antakelig, så det kommer an på genene dine hvor mye de blir å krympe. Men om du sliter med smerter kan jo prøve å gå ned i vekt som du sier, trene styrke for å lettere kunne bære dem, god bh osv:) Hva operasjon angår så kan du jo gå å bare få en konsultasjon for å høre hvordan det blir med arr og slikt. Anonymous poster hash: 32c7b...ca9
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #11 Skrevet 6. mai 2015 Jeg vil tro at de minker. Da jeg tok av meg 10 kilo, fra min normalvekt gikk jeg ned en cup fra min normale størrelse og da jeg senere la på meg 5-6 kilo fra normalvekt, , gikk jeg opp to cuper i forhold til vanlig størrelse, så det vil nok fungere slik på de flesteAnonymous poster hash: bebaa...aa5
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #12 Skrevet 7. mai 2015 Venninnen min har gått ned 10 kilo, hun har mistet nesten bare fett fra pupper og rumpe. Anonymous poster hash: e45f6...e0d
Gjest Keikolina Skrevet 7. mai 2015 #13 Skrevet 7. mai 2015 Ser godt hvis jeg har gått ned noen kilo, puppene ligger som tomme skrukkete pølse skinn i bh en, ha ha.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #14 Skrevet 7. mai 2015 jeg har SMÅ bryster (a-cup) og selv de blir mindre om jeg trener/tar av litt. Hvis jeg virkelig hadde slanka meg hadde jeg vel endt opp som helt flatbrysta. Anonymous poster hash: c204c...770
Gjest Penelopee Skrevet 7. mai 2015 #15 Skrevet 7. mai 2015 Jeg har gått ned 15 kg over lengre tid, og gått fra 75D-70D. Puppene mine er litt mindre, men absolutt ikke slappere!
Lizliz Skrevet 7. mai 2015 #16 Skrevet 7. mai 2015 Veldig individuelt det der. Gikk ned 25 kg selv og puppene gikk ned fra en 36DD til 34B og har nå etter vekten har vært stabil i tre år økt til 34D. Litt slappere men bedre enn 25 kg pluss på vekta hvertfall
Yzma Skrevet 7. mai 2015 #17 Skrevet 7. mai 2015 Mine har blitt mye mindre Prøvde en gammel bh her om dagen, og de fylte halve koppen. Tror de har blitt litt mer pirkete da, og det er jo bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå