AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #1 Skrevet 6. mai 2015 Hei! Vi skal flytte til sommer i Oslo (sentralt), og da lurer jeg på hvor det er "best" å trene? Jeg er veldig glad i varierte gruppetimer med høy intensitet, men også å kunne trene utendørs, type jogging og bakkeintervaller ++. Skjønner at der kanskje er litt teit å spørre om, men det er så mye å velge på, hehe. Jeg blir fort veldig usikker hvis jeg ikke helt vet hvor jeg skal gå, så vil fjerne ha en liten plan sånn at jeg kommer fort i gang med treningen uten unnskyldninger om at "jeg ikke vet blabla". Uansett: senter -hvilket er best på pris/gruppetimer? (per nå trener jeg på treningssenteret til samskipnaden der jeg bor, så har ikke peiling på kjedene). Og ifht utetrening, er det Sognsvann og Tufteparken som gjelder? Hvordan er stemninga i Tufteparken egentlig, er det bare "proffe" der, eller mosjonister og folk som leker også? Ah, dette ble nye pjatt! Håper noen får lyst til å svare likevel:)Anonymous poster hash: 232dd...275
Christiania_Oslo Skrevet 6. mai 2015 #2 Skrevet 6. mai 2015 Tufteparken er bra, men mye folk på sommeren og endel av dem er de typiske bar overkropp og masse tattoo gutter, men de skader deg jo ikke;) Sognsvann er fint, men her er det også mye folk, finnes flere andre vann å løpe rundt som feks nøklevann evn maridalsvannet. Veldig pop å jogge v Akerselva,men her er det ganske crowded så hvis du vil være for deg selv anbefaler jeg heller Alnaelva. Også er det fint å løpe opp trappene til Ekebergrestauranten, da får du fort kondisen din opp et par hakk. St.hanshaugen er fint og pop,samme med Frognerparken. Treningssentre vet jeg ikke mye om,jeg trener kun på treningsenteret vi har på jobben. 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #3 Skrevet 6. mai 2015 Tusen takk for svar! Følte meg ratt litt klokere :D Veldig fint med tipsene til litt mindre besøkte "løyper", herlig å slippe joggekø, hehe. Wiii, dette blir gøy og spennende!Anonymous poster hash: 232dd...275 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #4 Skrevet 6. mai 2015 Skiforeningen har startet opp med gratis utetrening på Sognsvann og holder også på utover høsten:http://www.skiforeningen.no/kursogarrangement/trening-uten-tak/hvor-og-nar/Anonymous poster hash: 89a8b...cc5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå