AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #1 Skrevet 6. mai 2015 Nå fikk jeg nettopp vite at en fyr jeg har datet et par uker (altså ikke lenge), har sovet hos eksen sin da jeg var bortreist i helga. Han har ikke tatt kontakt på flere dager, så han har vel vært opptatt med henne. Vet ikke om det kun var sex, men ettersom jeg ikke har hørt fra han regner jeg med at han ikke vil se meg igjen. Før han datet jeg en annen fyr som åpent fortalte at han traff to andre. Og før det var jeg nesten sammen med en fyr som viste seg å fremdeles være forelska i eksen. De er nå sammen. Begynner å bli ganske lei. At man dater andre helt i startfasen har jeg innsett er veldig vanlig, men blir litt lei av å til stadighet blir valgt bort. Jeg vet ikke helt hva som gjør at jeg ikke blir prioritert. Jeg vet ikke om jeg kanskje sliter med å vekke interessen. Er ikke så flørtete av meg, enda jeg er interessert. Gir jeg avvisende signaler kanskje? Anonymous poster hash: 65899...7f6
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #2 Skrevet 6. mai 2015 Jeg hadde det på samme måte og kom frem til at jeg bare ikke er bra/pen nok for de jeg ønsker å bruke tiden min på. Derfor slutta jeg med menn og har vært singel siden, orka bare ikke å ha et liv basert på avvisninger lengre. Det er virkelig ikke balsam for sjela i det heletatt. Anonymous poster hash: 15ee7...9f4 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #3 Skrevet 6. mai 2015 Jeg hadde det på samme måte og kom frem til at jeg bare ikke er bra/pen nok for de jeg ønsker å bruke tiden min på. Derfor slutta jeg med menn og har vært singel siden, orka bare ikke å ha et liv basert på avvisninger lengre. Det er virkelig ikke balsam for sjela i det heletatt. Anonymous poster hash: 15ee7...9f4 Nei, uff da. Jeg er ikke klar for å kaste inn håndkleet enda. Kanskje jeg ikke er pen nok for de mennene jeg virkelig vil ha, men jeg har funnet ut at jeg ikke kan date noen jeg ikke er tiltrukket av. Da får jeg heller tåle noen avvisninger. Anonymous poster hash: 65899...7f6 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #4 Skrevet 6. mai 2015 Det spørs hvor mye du har lyst på familie, barn og et forhold. Hvis du blir avvist av menn som er over din liga, da må du ned i liga. Eller så får du bare fortsette å bli pumpa og dumpa, og leve i ensomhet resten av livet. Valget er ditt. Anonymous poster hash: 60f3d...89f 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #5 Skrevet 7. mai 2015 Vankelig å vite hvorfor du blir valgt bort, men er jo bare å se på forumet og folk rundt deg, rimelig mange bruker ganske lang tid på å få kjæreste. Anonymous poster hash: d89cc...d3d
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #6 Skrevet 7. mai 2015 Det spørs hvor mye du har lyst på familie, barn og et forhold. Hvis du blir avvist av menn som er over din liga, da må du ned i liga. Eller så får du bare fortsette å bli pumpa og dumpa, og leve i ensomhet resten av livet. Valget er ditt.Anonymous poster hash: 60f3d...89f Får det ikke til å stemme at en dom ligger med eksen samtidig som han dater en annen, liksom befinner seg i en så høy liga. For meg høres det ut som white trash.Anonymous poster hash: 95d2a...315 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #7 Skrevet 7. mai 2015 Det spørs hvor mye du har lyst på familie, barn og et forhold. Hvis du blir avvist av menn som er over din liga, da må du ned i liga. Eller så får du bare fortsette å bli pumpa og dumpa, og leve i ensomhet resten av livet. Valget er ditt. Anonymous poster hash: 60f3d...89f Jeg hadde kun sex med han siste av de tre nevnte, og han hadde da løyet om hele greia med exen sin. Vet heller ikke om disse mennene faktisk er over min liga, en av dem vet jeg har datet mange og enda er singel, selv om jeg vet han virkelig ønsker å slå seg til ro. Vankelig å vite hvorfor du blir valgt bort, men er jo bare å se på forumet og folk rundt deg, rimelig mange bruker ganske lang tid på å få kjæreste. Anonymous poster hash: d89cc...d3d Det er sant. Er bare litt kjipt at dette har skjedd tre ganger nå. Føler jeg ikke får en god sjanse til å la de bli kjent med meg. Eller så er jeg vel ikke attraktiv nok til å holde interessen oppe. Får det ikke til å stemme at en dom ligger med eksen samtidig som han dater en annen, liksom befinner seg i en så høy liga. For meg høres det ut som white trash.Anonymous poster hash: 95d2a...315 Tror kanskje ikke det er så uvanlig? Nå hadde vi bare datet i to uker og ikke hatt sex eller noe. Men var jo tydelig at eksen var mer fristende enn å fortsette å treffe meg. Anonymous poster hash: 65899...7f6
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #8 Skrevet 7. mai 2015 Får det ikke til å stemme at en dom ligger med eksen samtidig som han dater en annen, liksom befinner seg i en så høy liga. For meg høres det ut som white trash.Anonymous poster hash: 95d2a...315 Liga i attraktivitet, ikke moral. Som sagt, sex og tiltrekning har ingenting med etikk og moral å gjøre.Anonymous poster hash: 60f3d...89f 3
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #9 Skrevet 7. mai 2015 Nei, uff da. Jeg er ikke klar for å kaste inn håndkleet enda. Kanskje jeg ikke er pen nok for de mennene jeg virkelig vil ha, men jeg har funnet ut at jeg ikke kan date noen jeg ikke er tiltrukket av. Da får jeg heller tåle noen avvisninger. Anonymous poster hash: 65899...7f6 Nei du skal ikke gå etter de du ikke er tiltrukket av. Men jeg ville kanskje prøvd meg på litt selvutvikling før du treffer flere menn, og etter det kan kanskje tenningsmønsteret ditt forandre seg. Anonymous poster hash: b5047...dac
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #10 Skrevet 7. mai 2015 Nei du skal ikke gå etter de du ikke er tiltrukket av. Men jeg ville kanskje prøvd meg på litt selvutvikling før du treffer flere menn, og etter det kan kanskje tenningsmønsteret ditt forandre seg. Anonymous poster hash: b5047...dac Muligens har jeg dårlig selvinnsikt, men jeg tror faktisk ikke jeg går etter menn som er langt over min liga. Jeg har aldri vært interessert i typiske "pretty boys", og han trenger absolutt ikke være veldig veltrent. Derimot ønsker jeg ikke en som veier "10 kg for mye", da jeg er ganske tynn selv og ikke er så glad i store og kraftige karer. MEN han ene karen her (han første jeg nevnte) var kanskje over min liga, men vi hadde masse til felles. Jeg følte virkelig at han syns jeg var interessant og han skrev lange meldinger hvor jeg følte han viste mye interesse. Så med han tror jeg nok det var manglende tiltrekning mot meg som var problemet. :/ Anonymous poster hash: 65899...7f6
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #11 Skrevet 7. mai 2015 Muligens har jeg dårlig selvinnsikt, men jeg tror faktisk ikke jeg går etter menn som er langt over min liga. Jeg har aldri vært interessert i typiske "pretty boys", og han trenger absolutt ikke være veldig veltrent. Derimot ønsker jeg ikke en som veier "10 kg for mye", da jeg er ganske tynn selv og ikke er så glad i store og kraftige karer. MEN han ene karen her (han første jeg nevnte) var kanskje over min liga, men vi hadde masse til felles. Jeg følte virkelig at han syns jeg var interessant og han skrev lange meldinger hvor jeg følte han viste mye interesse. Så med han tror jeg nok det var manglende tiltrekning mot meg som var problemet. :/Anonymous poster hash: 65899...7f6 Som mann har jeg sagt de utroligste tingene for å få meg en bit av dama. Ikke tro på alt menn sier. Dere damer er egentlig ganske uinteressante. Anonymous poster hash: 60f3d...89f 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #12 Skrevet 7. mai 2015 Hvor treffer du disse mennene? Hvordan forløper datingen seg? Om du har datet menn som åpent forteller deg at de treffer andre så virker det som de ser på deg som noe casual helt fra starten av, og er ganske klare på det også. Anonymous poster hash: 24a80...0b1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #13 Skrevet 7. mai 2015 Er i grunn i samme situasjon som deg, men utifra hva du forteller (og mine personlige erfaringer) tror jeg bare vi har vært uheldige. Ikke alle gutter er bra gutter, selv om de utgir seg for å være det. Men, de finnes de også, i alle slags former og fasonger, og jeg er sikker på at vi finner oss en kjekk fyr begge to. hehe. (hvertfall når vi begge har datet noen vi føler er "litt over vår liga" og de var "interessert" (altså, fåååtall gidder jo å i det hele tatt bruke energi på noen de ikke syns noenting om. ikke sant) så de er nok der ute og dukker opp en eller annen gang! Anonymous poster hash: f90cb...1da
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #14 Skrevet 7. mai 2015 Hvor treffer du disse mennene? Hvordan forløper datingen seg? Om du har datet menn som åpent forteller deg at de treffer andre så virker det som de ser på deg som noe casual helt fra starten av, og er ganske klare på det også. Anonymous poster hash: 24a80...0b1 En fra nettet, en fra skolen og en som jeg kjente fra før. Han fra nettet skrev jeg med ganske lenge, før vi traff hverandre i to uker og han tydeligvis da hadde sex med exen da jeg var bortreist (felles venner, sånn fant jeg ut av det). Han fra skolen var jeg god venn med i et par måneder før det var åpenbart at vi var mer enn venner. Men forstod etter et par måneder at han fremdeles hadde følelser for eksen, og han hadde f.eks forsvunnet om natta for å ringe henne. Nå er de sammen. Han jeg kjente fra før er han som dater andre. Han var derimot veldig interessert i meg, og det var jeg som avsluttet det. Vi hadde aldri sex. Anonymous poster hash: 65899...7f6
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #15 Skrevet 7. mai 2015 En fra nettet, en fra skolen og en som jeg kjente fra før. Han fra nettet skrev jeg med ganske lenge, før vi traff hverandre i to uker og han tydeligvis da hadde sex med exen da jeg var bortreist (felles venner, sånn fant jeg ut av det). Han fra skolen var jeg god venn med i et par måneder før det var åpenbart at vi var mer enn venner. Men forstod etter et par måneder at han fremdeles hadde følelser for eksen, og han hadde f.eks forsvunnet om natta for å ringe henne. Nå er de sammen. Han jeg kjente fra før er han som dater andre. Han var derimot veldig interessert i meg, og det var jeg som avsluttet det. Vi hadde aldri sex. Anonymous poster hash: 65899...7f6 Sistnevnte kan vi stryke fra sammenhengen ettersom det var du som ikke var interessert i ham. Når det gjelder de to andre - det at begge på en måte er blitt involvert med eksene igjen er vel tilfeldig. Førstnevnte sier vel ikke nei takk til sex, som menn flest, så lenge han er singel. Han var ikke oppriktig interessert i deg, og du har tilfeldigvis fått infoen at han sov over hos eksen. Slikt skjer nok støtt og stadig, det er bare sjelden man er informert om det. Slik jeg ser det er det bare to fyrer som ikke er ordentlig interessert - en har gått videre og en annen gikk tilbake til eksen. Du får bare prøve videre. Vanskelig å si hva du evt. gjør feil eller hva som er galt utifra kun et par situasjoner. Anonymous poster hash: 24a80...0b1 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #16 Skrevet 7. mai 2015 Sistnevnte kan vi stryke fra sammenhengen ettersom det var du som ikke var interessert i ham. Når det gjelder de to andre - det at begge på en måte er blitt involvert med eksene igjen er vel tilfeldig. Førstnevnte sier vel ikke nei takk til sex, som menn flest, så lenge han er singel. Han var ikke oppriktig interessert i deg, og du har tilfeldigvis fått infoen at han sov over hos eksen. Slikt skjer nok støtt og stadig, det er bare sjelden man er informert om det. Slik jeg ser det er det bare to fyrer som ikke er ordentlig interessert - en har gått videre og en annen gikk tilbake til eksen. Du får bare prøve videre. Vanskelig å si hva du evt. gjør feil eller hva som er galt utifra kun et par situasjoner. Anonymous poster hash: 24a80...0b1 Takk for svar. Jeg får statse på at jeg har vært litt uheldig og prøve videre! Anonymous poster hash: 65899...7f6 2
Gjest Minesveiper Skrevet 7. mai 2015 #17 Skrevet 7. mai 2015 (endret) Du har nok vært litt uheldig. Så er det slik som du sier at det er vanlig at folk går ut med flere. Attraktive menn har muligheter, og man velger den man liker best. Endret 7. mai 2015 av Minesveiper
Gjest O.G. Skrevet 7. mai 2015 #18 Skrevet 7. mai 2015 Det har blitt vanlig å holde på med flere, så det er ganske greit å se an fyren før man begynner å pule dem.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #19 Skrevet 7. mai 2015 Jeg hadde det på samme måte og kom frem til at jeg bare ikke er bra/pen nok for de jeg ønsker å bruke tiden min på. Derfor slutta jeg med menn og har vært singel siden, orka bare ikke å ha et liv basert på avvisninger lengre. Det er virkelig ikke balsam for sjela i det heletatt. Anonymous poster hash: 15ee7...9f4 Har følt det samme. Har kontakt med en mann som brøt med meg faktisk. Jeg har opplevd en del avvisninger før, og dermed spurte jeg om jeg ikke var bra nok, og om det hadde med personligheten min eller noe annet med meg å gjøre som gjør at det ble sånn. Da gråt han, og fortalte han at det hadde overhodet ikke med verken utseende mitt, eller personligheten å gjøre, annet enn at jeg oppførte meg på en måte som virket avvisende. Jeg viste for lite interesse for han følte han. Og han følte at jeg egentlig ga faen i han. Vi pratet ut om det, og nå er det noe på gang igjen mellom oss. Anonymous poster hash: f19f3...7de
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #20 Skrevet 7. mai 2015 Det har blitt vanlig å holde på med flere, så det er ganske greit å se an fyren før man begynner å pule dem. Hvis du har lest godt igjennom tråden så ser du at jeg kun hadde sex med en av disse tre nevnte. Han var jeg nesten sammen med, og jeg kunne umulig vite han hadde kontakt med og følelser for eksen sin når han løy om det. Anonymous poster hash: 65899...7f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå