Gjest 1111 Skrevet 26. august 2004 #1 Skrevet 26. august 2004 Jeg har lett en stund nå, men da etterlyser jeg slike her i stedet. leter etter et par bukser jeg fant på en nettside for lenge siden.. dessverre har jeg både glemt nettsiden og hvordan jeg fant den. Det jeg leter etter er altså et par svarte bukser, de er litt lave i livet og trange, dessuten er det svart fuskepels nede på beina og opp til ankelen. høres grusomt ut, men de er ordentlig tøffe. Noen som vet hvordan jeg kan finne en lignende bukse eller kanskje har en nettside?
Gjest bertine(ikke innlogget) Skrevet 26. august 2004 #2 Skrevet 26. august 2004 hei, jeg vet miss sixty hadde de for noen år siden. du kan jo prøve å legge ut en annonse på qxl eller finn.no???
Gjest 1111 Skrevet 26. august 2004 #3 Skrevet 26. august 2004 Jeg vet med sikkerhet av det ikke er miss sixty-bukser jeg er ute etter. men takk for svar likevel
Gjest Anonymous Skrevet 26. august 2004 #4 Skrevet 26. august 2004 Jeg har sett buksene du beskriver på qxl
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå