Gjest lei seg Skrevet 3. juli 2002 #1 Skrevet 3. juli 2002 Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan. :cry:
Nullet Skrevet 3. juli 2002 #3 Skrevet 3. juli 2002 Hmmmmmmmmmm..........Hva har er det som har hendt nå da? :-?
Gjest Janna Skrevet 3. juli 2002 #4 Skrevet 3. juli 2002 Vel vel, på toppen av alle meningsløse innlegg troner... 8) Hva er det du syter for?
waco Skrevet 3. juli 2002 #5 Skrevet 3. juli 2002 Kanskje hu kjøpte feil merke vaskepulver... det er ikke mye som skal til før damene blir forstyrra vet dere...
Gjest *Perser* Skrevet 3. juli 2002 #6 Skrevet 3. juli 2002 uffa hva er det for noe? vil du snakke du som er lei deg? må ikke være så lei deg da..... si i fra hvis det er noe vi kan hjelpe deg med!?
Nullet Skrevet 3. juli 2002 #7 Skrevet 3. juli 2002 Synes det er litt dårlig gjort, som et par stykker over her har, og slenge bemerkninger til "lei seg" her! :o Hva om det har skjedd noe alvorlig? Bortgang i familien eller noe? Man vet jo aldri. Nei, det må være lov å syte og klage litt, hvis man har behov for det. Ja ja, nå skal ikke jeg "bry meg" for mye heller da.
OppNed Skrevet 3. juli 2002 #8 Skrevet 3. juli 2002 Uffda...brakk du også en negl? Jeg vet akkurat hvordan det føles Maiken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå