Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei fikk meg en rar overraskelse i dag, vi skulle ta et klassebilde,vi hadde fått beskjed i god tid for ca 1 mnd siden, jeg hadde kledd meg i helt normale klær smale jeans og en fin skjorte,tok også på meg toms og da selvfølgelig uten sokker.

Bilde tatt inne i et rom hvor det var en lyseblå bakgrunn,alle måtte ta av sko før vi gikk inn,noe som jeg ikke tenkte på som noe problem,da vi hadde stilt oss opp fikk lærerinnen våres et helt rart utrykk i annsiktet,og tok meg til sides hvor hun komenterte at det passet seg ikke at jeg stod barbeint,og om jeg ikke hadde sokker som jeg kunne ta på meg,jeg stusset litt over dette og sa at det er jo ikke bare meg men to andre også,ja men de er jenter sa hun og forsatte å tyte om mine bare føtter,det hele endte opp i at jeg måtte stille meg opp bakerst i tilegg til å prøve å gjemme føttene mine bak han foran.Er det bare meg eller er dette helt bak mål,er det forskjell på om en gutt er barbeint kontra jente

Anonymous poster hash: 8a848...6c2

AnonymBruker
Skrevet

Barbeint er upassende uansett, spør du meg. Går du ikke vanligvis med sokker i skoene? Det er jo ganske uhygienisk og lite økonomisk å utsette et par gode sko for fotsvette hver dag...

Anonymous poster hash: 99df2...119
  • Liker 1
Gjest Pheel
Skrevet

Barbeint er upassende uansett, spør du meg. Går du ikke vanligvis med sokker i skoene? Det er jo ganske uhygienisk og lite økonomisk å utsette et par gode sko for fotsvette hver dag... Anonymous poster hash: 99df2...119

Man går ikke med sokker i alle type sko altså, det ser jo helt dust ut.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker ikke sokker i toms og converce,men har aldrig tenkt over at det er upassende og gå uten.

Men er det mer upassende for gutter en jenter,menn eller damer

Skrevet

Hva mener du med at det ser dust ut? Alt for å slippe fotsvette.. :ironi:derfor+har+turister+sokker+i+sandalene.j

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor kunne dere ikke bare ha på sko? Det hadde vært en mye smidigere løsning. Dere kunne eventuelt ha fått beskjed om at dere måtte ta av skoene, slik at dere fikk muligheten til å ta med fine, hele sokker.

• Liker 2
Gjest lipgloss
Skrevet

Hva mener du med at det ser dust ut? Alt for å slippe fotsvette.. :ironi:derfor+har+turister+sokker+i+sandalene.j

Dette var jo et helt tåpelig bilde,er ikke mange som går slikt lengre

Gjest lipgloss
Skrevet

Helt enig,mange sko kan man ikke ha sokker i

Skrevet

Dette var jo et helt tåpelig bilde,er ikke mange som går slikt lengre

Nei, kanskje det som var poenget da, at det ser dust ut å gå med sokker i toms og sandaler.

• Liker 3
Gjest Pheel
Skrevet

Mange nordmenn som går slik, jo, men mest eldre og barn kanskje.

• Liker 2
Gjest lipgloss
Skrevet

Når det gjelder deg ts så er jeg helt enig med deg at dette var rar oppførsel av lærer,ikke noe problem i det hele tatt å være barbeintbpå bilde eller til vanlig

AnonymBruker
Skrevet

med eller uten sokker har ingeting å bety,helt moteriktig å gå uten sokker i dag:))

AnonymBruker
Skrevet

Barbeint er upassende uansett, spør du meg. Går du ikke vanligvis med sokker i skoene? Det er jo ganske uhygienisk og lite økonomisk å utsette et par gode sko for fotsvette hver dag...

Anonymous poster hash: 99df2...119

Går du vanligvis med sokker i sandaler og Toms?

Man svetter uansett dersom man har sokker på.

Det jeg ikke ser helt problemet i er hvorfor dere måtte ta av dere skoene. Åpenbart er jo ikke dette vanlig for dere. Utrolig merkelig at læreren din lagde et så stort nummer ut av dette. Det er absolutt ingen regler på at man ikke får lov til å gå uten sokker i sko eller ikke være barbeint på klassebilder. Dette synes jeg du bør si ifra om.

Anonymous poster hash: 32849...84e

Skrevet

Går du vanligvis med sokker i sandaler og Toms?

Man svetter uansett dersom man har sokker på.

Det jeg ikke ser helt problemet i er hvorfor dere måtte ta av dere skoene. Åpenbart er jo ikke dette vanlig for dere. Utrolig merkelig at læreren din lagde et så stort nummer ut av dette. Det er absolutt ingen regler på at man ikke får lov til å gå uten sokker i sko eller ikke være barbeint på klassebilder. Dette synes jeg du bør si ifra om.

Anonymous poster hash: 32849...84e

Hvis det var i studio er det helt normalt å måtte ta av skoene. Er for å unngå flekker.

Til TS: nei, det er ingen forskjell på om jenter eller gutter går uten sokker. Det handler om hygiene og hvor flink man er til å vaske føttene skikkelig. Og både jenter og gutter kan ha dårlig hygiene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...