WubWub Skrevet 6. mai 2015 #1 Skrevet 6. mai 2015 (endret) Har tidligere vært stor fan av Christina Hendricks , dronning over dronninger. Men nå er jeg usikker, dette må vel være verdens vakreste og kuuleste kvinne? Ikke bare er hu yngre og sprekere i fisken enn Christina Hendricks men hu liker også Leauge of legends! http://picpaste.com/pics/owow-RsISvXV0.1430934346.png Er veldig stor fan av hennes store og fyldige øyne, men helt ærlig så sitter jeg på streamen hennes å venter på at jura skal sprette ut av kjolen - for hver gang hu får donasjon av kåte grisete desperate nerde gutter så hopper hu opp og ned i stolen sin! Sitter klar med print screen fingeren i tilfellet jura popper ut å smeller til hu i ansiktet. Vet det kommer til å skje, en vakker dag. Så lenge det er liv er det håp, evig optimist, gir aldri opp - never give up brah Best stream world? http://www.twitch.tv/pwnographicofficial Endret 6. mai 2015 av WubWub
Gjest Caress Skrevet 6. mai 2015 #2 Skrevet 6. mai 2015 Ja, hun hadde veldig store og fyldige... øyne Pen dame, ja! Og finfine pupper ^^ 3
WubWub Skrevet 6. mai 2015 Forfatter #3 Skrevet 6. mai 2015 Ja, hun hadde veldig store og fyldige... øyne Pen dame, ja! Og finfine pupper ^^ ja ikkesant ! blir hypnotisert av ... spillinga hennes
WubWub Skrevet 6. mai 2015 Forfatter #5 Skrevet 6. mai 2015 (endret) i tillegg er a tysk. hadde ikke bydd meg imot å sett a med budeie eller oktoberfestival antrekk hu kan melke kua mens jeg melker jura hennes , genial plan egon Endret 6. mai 2015 av WubWub
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #6 Skrevet 6. mai 2015 Pene pupper ja, men lite pen i ansiktet. Verdens vakreste og nydelig, seriøst?? Om hun var flatbrystet hadde dere lagt henne 8 hakk under på skalaen. Anonymous poster hash: 4b388...739 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå