AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #1 Skrevet 6. mai 2015 Hvordan pleier du å avslutte en jobbsøknad? Jeg sliter med å finne noe jeg synes runder av søknaden på en god måte Anonymous poster hash: d1913...9f4
mijaa Skrevet 6. mai 2015 #2 Skrevet 6. mai 2015 Det varierer litt hva jeg har avsluttet med, men en eller annen variant av "Jeg ser frem til å høre fra dere, og forhåpentligvis ses vi på intervju!" eller "Jeg møter gjerne på intervju, og kan ellers treffes på mobil og e-post når som helst. Jeg ser frem til å høre fra deg, og håper på positivt svar!"
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #3 Skrevet 6. mai 2015 Det varierer litt hva jeg har avsluttet med, men en eller annen variant av "Jeg ser frem til å høre fra dere, og forhåpentligvis ses vi på intervju!" eller "Jeg møter gjerne på intervju, og kan ellers treffes på mobil og e-post når som helst. Jeg ser frem til å høre fra deg, og håper på positivt svar!" Klisjeer og floskler bør man styre unna. Anonymous poster hash: 43c83...1fa
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #4 Skrevet 6. mai 2015 Jeg pleier å avslutte med noe sånt som: "Takk for at du tok deg tid til å lese min søknad, jeg håper at dere vil vurdere meg som aktuell til stillingen og håper på å høre fra dere. Anonymous poster hash: 30ad8...e43
mijaa Skrevet 6. mai 2015 #5 Skrevet 6. mai 2015 Klisjeer og floskler bør man styre unna. Anonymous poster hash: 43c83...1fa Hva bør man skrive, da?
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #6 Skrevet 6. mai 2015 Hva bør man skrive, da? Noe personlig, orginalt - altså det motsatte av klisje og floskel. Anonymous poster hash: 43c83...1fa
mijaa Skrevet 6. mai 2015 #7 Skrevet 6. mai 2015 Noe personlig, orginalt - altså det motsatte av klisje og floskel. Anonymous poster hash: 43c83...1fa Gi et eksempel da. Vedkommende spør etter hvordan "du" pleier å avslutte en søknad, og jeg bare svarte på det. Jeg har fått jobb selv om jeg har avsluttet med klisjé og floskel, så tror nok ikke det er veldig utslagsgivende heller 3
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #8 Skrevet 6. mai 2015 Vi lærte på jobbkurs nå i januar at vi skulle være selvsikre og ikke "håpe" på noe intervju. "Ser fram til å få anledning til å presentere meg selv nærmere ved et intervju." Anonymous poster hash: cdccc...c15 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #9 Skrevet 6. mai 2015 "Jeg håper dere finner min søknad interessant,og oppgir gjerne referanser hvis ønskelig" "Med vennlig hilsen....." Anonymous poster hash: 6bc99...4d4
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #10 Skrevet 6. mai 2015 "Håper å høre fra dere snart!" Anonymous poster hash: f8d27...e17
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #11 Skrevet 6. mai 2015 Håper på hyggelig tilbakemelding. Vennlig hilsen Xxxxx Tror kanskje jeg skal bytte den da, har brukt den i alle år "Ser frem til å høre fra dere" var jo fin da. Men kanskje litt for selvsikker eller??? Vet ikke Anonymous poster hash: 4af7a...eaa
Egenskap Skrevet 12. oktober 2021 #12 Skrevet 12. oktober 2021 (endret) Det kan da være så. Mange har nok fått igjennom på god avslutning til å ende med arbeidskontrakt. Skal vi etter å ha rullet ballen fra keeper til forsvar og derifra videre til midtbanen, så var det angriperen som skulle kun sette den i kassa... Da har mange utfall vært for angriperens del at han håpet virkelig det treffet var så godt at den gikk inn i kassa. 😉 Endret 12. oktober 2021 av Egenskap
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #13 Skrevet 14. oktober 2021 Leste/hørte om en som ikke hadde skrevet søknad i det hele tatt. Sendt en e-post med cv som vedlegg og kun skrevet «Ring meg!» i e-posten. Den som ansatte syntes det var kult og originalt så han hadde fått intervju med en gang 😂 jeg sliter også med avslutning da jeg ikke vil skrive noe som alle andre skriver fordi det er så sykt kjedelig å lese når man går igjennom ksnskje 100 søknader. men pleier å ende i noe som alle andre også skriver likevel. «Håper dere finner min cv interessant og at vi møtes snart» blablabla. 😂😂 Anonymkode: 635d6...332 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2021 #14 Skrevet 14. oktober 2021 Kvinner som går i skjørt. Trenger ikke å sende jobbsøknad. Klesstilen formidler de er allerede veldig intelligent. Anonymkode: 455aa...285
Gjest Albbas Skrevet 15. oktober 2021 #15 Skrevet 15. oktober 2021 "hvis dere er ute etter kandidat som er x og y og har kompetanse i x hører jeg gjerne fra dere" og ørten ulike varianter av den. En kort oppsummering altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå