AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #1 Skrevet 6. mai 2015 Alt for ofte, på butikken for eksempel titter jeg i en og annen retning og får da alltid øyekontakt med noen. Uansett! Hvor enn jeg ser er det inn i øynene til noen og det er jo så pinlig. Så som regel stirrer jeg i bakken for å unngå dette. Betyr det at folk ser i øynene mine først eller møtes de likt eller hva skjer? Ser ut som jeg sjekker opp halve verden men er jo ikke med vilje. Anonymous poster hash: 2954a...c90 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #2 Skrevet 7. mai 2015 Ikke noe skummelt eller farlig i det, menneskelig kontakt og nysgjerrighet er helt normalt. Ingen tror at du sjekker dem opp med mindre du sleiker deg rundt munnen samtidig! Å se folk i øye og smile gjør jeg rett som det er, både på butikken, gata eller på bussen. Anonymous poster hash: 3afcc...aee
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #3 Skrevet 8. mai 2015 Alt for ofte, på butikken for eksempel titter jeg i en og annen retning og får da alltid øyekontakt med noen. Uansett! Hvor enn jeg ser er det inn i øynene til noen og det er jo så pinlig. Så som regel stirrer jeg i bakken for å unngå dette. Betyr det at folk ser i øynene mine først eller møtes de likt eller hva skjer? Ser ut som jeg sjekker opp halve verden men er jo ikke med vilje. Anonymous poster hash: 2954a...c90 Herregud...du er en av de...jeg finner det veldig slitsomt! Det er så provencialt...kan du ikke lære deg å se uten å se ut som at du ser - vær diskré, er du snill!!Anonymous poster hash: 3b725...91c
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #4 Skrevet 8. mai 2015 Herregud...du er en av de...jeg finner det veldig slitsomt! Det er så provencialt...kan du ikke lære deg å se uten å se ut som at du ser - vær diskré, er du snill!!Anonymous poster hash: 3b725...91c Hva er det som skjer med deg da? Anonymous poster hash: faf5e...47e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå