Gå til innhold

Flaut - stirreproblem

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Alt for ofte, på butikken for eksempel titter jeg i en og annen retning og får da alltid øyekontakt med noen. Uansett! Hvor enn jeg ser er det inn i øynene til noen og det er jo så pinlig. Så som regel stirrer jeg i bakken for å unngå dette. Betyr det at folk ser i øynene mine først eller møtes de likt eller hva skjer? Ser ut som jeg sjekker opp halve verden men er jo ikke med vilje.

Anonymous poster hash: 2954a...c90

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke noe skummelt eller farlig i det, menneskelig kontakt og nysgjerrighet er helt normalt. Ingen tror at du sjekker dem opp med mindre du sleiker deg rundt munnen samtidig! Å se folk i øye og smile gjør jeg rett som det er, både på butikken, gata eller på bussen.

Anonymous poster hash: 3afcc...aee
AnonymBruker
Skrevet

Alt for ofte, på butikken for eksempel titter jeg i en og annen retning og får da alltid øyekontakt med noen. Uansett! Hvor enn jeg ser er det inn i øynene til noen og det er jo så pinlig. Så som regel stirrer jeg i bakken for å unngå dette. Betyr det at folk ser i øynene mine først eller møtes de likt eller hva skjer? Ser ut som jeg sjekker opp halve verden men er jo ikke med vilje.

Anonymous poster hash: 2954a...c90

Herregud...du er en av de...jeg finner det veldig slitsomt! Det er så provencialt...kan du ikke lære deg å se uten å se ut som at du ser - vær diskré, er du snill!!

Anonymous poster hash: 3b725...91c

AnonymBruker
Skrevet

Herregud...du er en av de...jeg finner det veldig slitsomt! Det er så provencialt...kan du ikke lære deg å se uten å se ut som at du ser - vær diskré, er du snill!!

Anonymous poster hash: 3b725...91c

Hva er det som skjer med deg da?

Anonymous poster hash: faf5e...47e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...