AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #1 Skrevet 6. mai 2015 Det er ikke en vorte, heller ikke en hemoroide. Ligner en hudflik, hudfarget. Den er ikke inni rumpehullet, men ved siden av. Dvs mellom skjeden og rumpehullet. Vanlig? Kan en gynekolog se på dette? Jeg har ikke så lyst til å vise rumpa til fastlegen Vi prater om det meste, men ikke dét. Anonymous poster hash: 437e8...9e8
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #2 Skrevet 6. mai 2015 Hvis den sitter i ytterkanten av rumpehullet så kan det være en hudflik etter en hemoroide. Hvis den har vært stor eller har vært der lenge så går ikke huden tilbake. Anonymous poster hash: 26503...07f
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #3 Skrevet 6. mai 2015 Jeg har også dette. Trodde det var normalt. Er som en liten tapp som er mellom rumpehull og skjeden. Ikke inni, men utenpå. Har bare tenkt at det er en del av kjønnsorganet, men kanskje ikke? Anonymous poster hash: c7b8d...cf8 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #5 Skrevet 6. mai 2015 Hurra! Jeg har trodd det var en hemoroide! Jeg har det ikke likevel Anonymous poster hash: ae460...2ed
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #6 Skrevet 6. mai 2015 Jeg har også slik,hatt den hele livet. Anonymous poster hash: cc5d8...bbe
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #7 Skrevet 6. mai 2015 Jeg har også dette, ved siden av hullet. Tror det er ganske vanlig. Men min er ikke mellom rumpehullet og skjeden. Nå er jeg kanskje litt barnslig, men gud så pinlig det er å bruke ordet "rumpehull", "mitt rumpehull....." Anonymous poster hash: 2911c...d02
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #8 Skrevet 6. mai 2015 Min babydatter fikk en sånn hudflik nylig i forbindelse med hard mage en periode på flere dager. Vi var hos legen og han sa det er viltkjøtt og ikke farlig, men vi skal til hudlege og fjerne det. Det er visstnok vanlig at barn under ett år får sånt viltkjøtt, spesielt i navlen eller for jenter:mellomkjøttet. Tenkte bare det var interessant info for dere voksne som alltid har hatt det. Anonymous poster hash: ea0c4...763
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #9 Skrevet 6. mai 2015 Autokorrektur.. Villkjøtt ble det kalt. Anonymous poster hash: ea0c4...763
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #10 Skrevet 6. mai 2015 Tror jeg har det samme. Er det kanskje noen som kan linke til et bilde som ligner? Jeg har noen ganger trodd at det er en form for vorte eller noe Anonymous poster hash: 1f0e1...495
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #11 Skrevet 6. mai 2015 Jeg har også dette, ved siden av hullet. Tror det er ganske vanlig. Men min er ikke mellom rumpehullet og skjeden. Nå er jeg kanskje litt barnslig, men gud så pinlig det er å bruke ordet "rumpehull", "mitt rumpehull....." Anonymous poster hash: 2911c...d02 Ja, jeg vet. Det er pinlig Endetarmsåpning høres mer voksent ut, men rumpe er rumpe Min er forresten også nærmere rumpehullet enn skjeden, så godt som ved siden av *r-hullet*. Egentlig er det pinlig å si hull også Tror jeg har det samme. Er det kanskje noen som kan linke til et bilde som ligner? Jeg har noen ganger trodd at det er en form for vorte eller noe Anonymous poster hash: 1f0e1...495 Selv om jeg poster som AB tør jeg ikke poste bilde av min, men kanskje noen andre tør? Takk til alle som har svart, I guess I'm normal after all -TS Anonymous poster hash: 437e8...9e8
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #12 Skrevet 6. mai 2015 Åå, det er ikke bare jeg som har dette! Anonymous poster hash: 9d361...b38
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #13 Skrevet 6. mai 2015 Åå, det er ikke bare jeg som har dette! Anonymous poster hash: 9d361...b38 Vi er snart en liten armé med sånn "dings" nær rumpehullet. Når man finner ut at man ikke er unormal likevel #denfølelsen -TS Anonymous poster hash: 437e8...9e8
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #14 Skrevet 7. mai 2015 Haha, dette har jeg også! Oppdaget det for noe år siden, trodde jeg hadde hemorider eller noe, spurte legen, men var visst bare overflødig hud eller noe Anonymous poster hash: 9e693...fbc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå