AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #1 Skrevet 6. mai 2015 Jeg har veldig lyst til å prøve ut et nytt merke. Noen som bruker Beauty Pacifique og er fornøyde? Takker for svar.. Anonymous poster hash: 3e8b7...cb2
Sandie Skrevet 6. mai 2015 #2 Skrevet 6. mai 2015 Jeg var veldig fornøyd med dette merket Er i 30-årene og har blandingshud.
Jade Skrevet 6. mai 2015 #3 Skrevet 6. mai 2015 Heidi Larsen har skrevet litt om dette merket på sin blogg: http://heidilarsenmakeup.com/?tag=beaute-pacifique
Gjest Bettys Skrevet 6. mai 2015 #4 Skrevet 6. mai 2015 Tja, ganske fornøyd. Fuktmasken er god og liker også serum paradoxe. De A-vitaminkremene er ganske oppskrytte, jeg har den sterkeste av dem, Clinical super booster og merket lite og ingenting fra eller til. Har kjøpt en billig krem med 1 % retinol som er mye bedre. Øyenkremene er ikke noe spesielt med heller.
smalls Skrevet 6. mai 2015 #5 Skrevet 6. mai 2015 (endret) Jeg liker maskene derfra. Fukt og leiremasken Jeg synes å rensen er veldig god, men liker rensen til Dermalogica bedre. Endret 6. mai 2015 av smalls
Sicilia Skrevet 6. mai 2015 #6 Skrevet 6. mai 2015 Er kjempefornøyd med det merket! Spesielt super 3 booster og fuktmasken. Fuktmasken bruker jeg på alt fra hæler til tørr vinterdekk.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #7 Skrevet 7. mai 2015 Takk for svar alle sammen Da tror jeg at jeg skal prøve dette merket Anonymous poster hash: 3e8b7...cb2
Gjest bruker83924 Skrevet 7. mai 2015 #8 Skrevet 7. mai 2015 Jeg bruker Body Lotionen. Beste jeg har brukt. Får eksem hver vinter, og har prøvd alle slags kroppskremer: Alt fra apotek-kremer, dyre kremer, loccitane, andre kremer fra hudpleieren. Av alle andre kremer blir huden min verre når jeg bruker de. Der i mot, av den fra Beaute Pacifique blir huden bedre etter 1 til 2 gangers bruk. I tillegg trenger jeg ikke å smøre meg hver dag. Ansiktspleie-serien har jeg ikke prøvd skikkelig. Har hatt sminke/rensekremen og dagkremen, men merket ikke forskjell i forhold til de jeg vanligvis bruker. Men jeg har ikke noe særlig problemhud heller. Bruker Orgins og/eller Elizabeth Arden til vanlig. Vet søsteren min syntes ansiktskremen gjorde huden hennes fetere.
lemon-aid Skrevet 8. mai 2015 #9 Skrevet 8. mai 2015 Jeg bruke dette merket før, og vurderer å gå tilbake til det. Er svært utsatt for akne og uren hud, og får lett hudormer og kviser. Her er noe av det jeg har prøvd: - Ansiktsrens (Den blå) for normal hud, toner for tørr hud (Den oransje) Kjempebra produkter. Toneren kan du bruke som øyemaske, ta på en bomullpad. - Fuktighetskremen for normal hud - gav ingen urenheter, godt med fukt -Leiremaske. DENNE ER BEST! -Fuktmaske. Helt grei, kan brukes som nattkrem. Ingen negativ reaksjon -Super 3 booster krem - helt grei, så ingen "wow" effekt, men dempet røde "arr". -Clinical Super 3 Propolis og rooibos skrubb (veldg sterk og konsentrert peeling for akne) Denne skrubben har hjulpet meg mye, da den åpner opp og renser godt i dybden. Den kan brukes som en kur.
lemon-aid Skrevet 8. mai 2015 #10 Skrevet 8. mai 2015 Jeg liker maskene derfra. Fukt og leiremasken Jeg synes å rensen er veldig god, men liker rensen til Dermalogica bedre. Enig, leiremasken er en vinner!
Gjest Whatevz Skrevet 8. mai 2015 #11 Skrevet 8. mai 2015 Jeg liker merket kjempegodt! Den paradoxe (ettellerannet )- kremen og a vitamin nattkremen er kjempegod. Bodylotionen er den beste jeg har prøvd! Skrubben og leirmasken er også veldig bra! glemte å nevne serumet og toneren ( den oransje ) gode produkter som jeg synes har rimelig pris da de varer lenge og faktisk funker veldig bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå