Gå til innhold

Jeg har lyst til å prøve ut Beauty Pacifique. Noen som er fornøyde med merket?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har veldig lyst til å prøve ut et nytt merke. Noen som bruker Beauty Pacifique og er fornøyde? :)

Takker for svar..

Anonymous poster hash: 3e8b7...cb2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var veldig fornøyd med dette merket :) Er i 30-årene og har blandingshud.

Gjest Bettys
Skrevet

Tja, ganske fornøyd. Fuktmasken er god og liker også serum paradoxe. De A-vitaminkremene er ganske oppskrytte, jeg har den sterkeste av dem, Clinical super booster og merket lite og ingenting fra eller til. Har kjøpt en billig krem med 1 % retinol som er mye bedre. Øyenkremene er ikke noe spesielt med heller.

Skrevet (endret)

Jeg liker maskene derfra. Fukt og leiremasken :) Jeg synes å rensen er veldig god, men liker rensen til Dermalogica bedre.

Endret av smalls
Skrevet

Er kjempefornøyd med det merket! Spesielt super 3 booster og fuktmasken. Fuktmasken bruker jeg på alt fra hæler til tørr vinterdekk. :)

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar alle sammen :) Da tror jeg at jeg skal prøve dette merket :)

Anonymous poster hash: 3e8b7...cb2
Gjest bruker83924
Skrevet

Jeg bruker Body Lotionen. Beste jeg har brukt. Får eksem hver vinter, og har prøvd alle slags kroppskremer: Alt fra apotek-kremer, dyre kremer, loccitane, andre kremer fra hudpleieren. Av alle andre kremer blir huden min verre når jeg bruker de. Der i mot, av den fra Beaute Pacifique blir huden bedre etter 1 til 2 gangers bruk. I tillegg trenger jeg ikke å smøre meg hver dag. :rodmer:

Ansiktspleie-serien har jeg ikke prøvd skikkelig. Har hatt sminke/rensekremen og dagkremen, men merket ikke forskjell i forhold til de jeg vanligvis bruker. Men jeg har ikke noe særlig problemhud heller. Bruker Orgins og/eller Elizabeth Arden til vanlig.

Vet søsteren min syntes ansiktskremen gjorde huden hennes fetere.

Skrevet

Jeg bruke dette merket før, og vurderer å gå tilbake til det. Er svært utsatt for akne og uren hud, og får lett hudormer og kviser.

Her er noe av det jeg har prøvd:

- Ansiktsrens (Den blå) for normal hud, toner for tørr hud (Den oransje) Kjempebra produkter. Toneren kan du bruke som øyemaske, ta på en bomullpad.

- Fuktighetskremen for normal hud - gav ingen urenheter, godt med fukt

-Leiremaske. DENNE ER BEST!

-Fuktmaske. Helt grei, kan brukes som nattkrem. Ingen negativ reaksjon

-Super 3 booster krem - helt grei, så ingen "wow" effekt, men dempet røde "arr".

-Clinical Super 3 Propolis og rooibos skrubb (veldg sterk og konsentrert peeling for akne) Denne skrubben har hjulpet meg mye, da den åpner opp og renser godt i dybden. Den kan brukes som en kur.

Skrevet

Jeg liker maskene derfra. Fukt og leiremasken :) Jeg synes å rensen er veldig god, men liker rensen til Dermalogica bedre.

Enig, leiremasken er en vinner!

Gjest Whatevz
Skrevet

Jeg liker merket kjempegodt! Den paradoxe (ettellerannet )- kremen og a vitamin nattkremen er kjempegod.

Bodylotionen er den beste jeg har prøvd!

Skrubben og leirmasken er også veldig bra!

glemte å nevne serumet og toneren ( den oransje ) gode produkter som jeg synes har rimelig pris da de varer lenge og faktisk funker veldig bra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...