AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #1 Skrevet 6. mai 2015 Hva syns dere menn om å date en dame som "på papiret" er mer suksessfull? Jeg ble ferdig med masteren som 24-åring, og fikk en bra jobb etter det. Har også klart å reise en del og opplever at jeg har gjort mye før jeg har blitt 30. Derimot føler jeg dette er et hinder når jeg dater. Prøver absolutt ikke å "skryte" på date, men når man begynner å snakke om hva man har gjort så kommer det jo frem. Får vel ofte "Oi, du har rukket mye på 28 år." Da prøver jeg alltid å svare "Jaja, litt så", og feie det litt under teppet. Nylig traff jeg en fyr som var 7 år eldre, og fremdeles under utdanning. Dette plager absolutt ikke meg, så lenge han driver med noe han liker er det akkurat det samme for meg om han studerer, er håndverker, eller direktør. Men føler det er vanskelig å få det frem. Har noen møtt en dame og følt seg "underlegen"? Er det fremdeles utbredt at mannen helst skal tjene mer? Jeg er jo ikke opptatt av disse tingene, så er synd å møte menn som kanskje føler seg truet. Anonymous poster hash: b8265...d90
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #2 Skrevet 6. mai 2015 Det er nok veldig individuelt. Er vedkommende mer en "råner" eller en "soss"? Enkelte er mer låst fast i gamle tradisjoner og slikt.Anonymous poster hash: 66c34...6c8
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #3 Skrevet 6. mai 2015 De tenker vel også at det er en risiko siden du er så frempå, så er det en sjanse for at du forlater ham for grønnere gress. Det ligger i hele "må være best" mentaliteten til enkelte kvinner. Og derfor er det tryggere å ha en som ikke er så suksessfull i livet, for da vet man at hun ihvertfall trenger ham til noe. Anonymous poster hash: 860e1...60a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå