Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg sluttet på pillen for en måned siden. Hadde da en bortfalls blødning, og har nå hatt min første mens etter pille slutt. Hva er deres erfaringer med å bli gravid etter pilleslutt?

Og nå som jeg har hatt første mens betyr det at kroppen min har stilt seg tilbake til "normalen" og er pille effekten nå borte?

Håper noen har noen erfaringer å dele!

Hilsen gira future mom

Anonymous poster hash: 6bd3d...e69

Videoannonse
Annonse
Gjest tenalady
Skrevet

det vil jeg også vite, skal slutte på mine også etterhvert. Lykke til :blomst:

Skrevet

Sluttet på pilla i mai ifjor, fikk bortfallsblødning etter noen dager. Rett inn i 29 dagers sykluser. Begynte prøvingen i september, men da ble plutselig syklusen kortere (24-25 dager) og med sen eggløsning (på dag 16). Tok b-vitaminer for å forlenge lutealfasen. Syklusen ble som normal igjen og neste syklus (desember) ble jeg gravid. Er nå 23 uker på vei :) Lykke til!! :)

• Liker 1
Skrevet

Sluttet på cerazette i januar, ble gravid i mars. Da var ikke syklusen min stabilisert seg enda.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sluttet på Microgynon 1. januar, altså ikke kjempelenge siden men likevel noen måneder. Angrer veldig på at jeg ikke sluttet for lenge siden. Første blødning etter bortfallsblødning kom etter 5 uker, og jeg tenkte da at jeg var back on track. Men dengang ei. Syklusene mine er laaaange og ustabile, og det er svært stressende aldri å kunne vite om mensen er forsinket-forsinket eller om det bare er en lang periode. Har ikke gått 100 % inn for prøving enda, men tror jeg kommer til å bli gal hvis jeg skal være prøver med ustabil syklus. Sier ikke dette for å skremme deg. Tenker bare at det er greit å vite at det kan ta tid, eller du kan komme igang i riktig bane med en gang. Alt er vel innenfor normalen.

Anonymous poster hash: 29199...388
AnonymBruker
Skrevet

For fem-åtte år siden brukte jeg p-piller. Da jeg sluttet tok det mindre enn én måned før jeg ble gravid.

Anonymous poster hash: 21b98...5bd
Skrevet

Tok ca to mnd fra pilleslutt til jeg var gravid.

Gjest Marino
Skrevet (endret)

.

Endret av Marino
AnonymBruker
Skrevet

Sluttet på microgynon i starten av januar. Gravid etter eggløsning 6 mars, er nå 12+2 :)

Anonymous poster hash: dde8c...1b6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...