AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #1 Skrevet 6. mai 2015 Er en 25 år gammel stuent fra Oslo som snart må flytte. Problemet er at jeg har en katt jeg er veldig glad i. det å gi fra seg katten er ikke noe alternativ for meg. Hvor må jeg lete for å finne leie bolig som godtar dyr? Anonymous poster hash: d7cbf...0f5
Tvist Skrevet 6. mai 2015 #2 Skrevet 6. mai 2015 Finn.no. Gå på visninger og se på leiligheter selv om det står at det ikke er tillatt med dyr. Når de har fått ett godt inntrykk av deg forteller du at du har en liten, søt husren katt, som ikke klorer på møbler. Og at du evt kan betale med depositum. Det funket for meg. Ellers kan du selv legge ut annonse på finn.no under bolig søkes.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #3 Skrevet 6. mai 2015 Ring på alt som er i din prisklasse, selv om det står at dyr ikke er tillat. Det verste du kan få er et nei. Legg også ut en annonse selv, vektlegg at du er rolig og ikke-røyker (sistnevnte dropper du så klart om du røyker, evt. så sier du at du kun røyker ute). Kan du tilby depositum, nevner du det. Lykke til med å finne et hjem til deg og pus! Anonymous poster hash: 9945c...fd7 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #4 Skrevet 6. mai 2015 Utenfor byen. Å finne sted å leie med svært begrenset budsjett når man har dyr i Oslo er tilnærmet umulig. Anonymous poster hash: f08be...27f
tussi84 Skrevet 6. mai 2015 #5 Skrevet 6. mai 2015 Ønsker deg veldig lykke til her. Vet om folk som dessverre har slitt i mange mnd med å finne et sted å leie med katt eller hund. 99 prosent av utleiere vil ikke ha dyr og mange har dessverre måtte ende opp med å måtte gi vekk kjæledyret for å få et sted å bo. Dette er dessverre realiteten i Norge. De fleste kollektiv kan du glemme,selv om det er billigere og det er også vanskelig å få en hybel leilighet bare til deg og katten din. Hva gjør du om du ikke får noen ny leilighet innen frist da? Hva gjør du med pusen da? Just saying.. du må finne en back up plan. Kan katten være hos venner eller familie av deg så lenge?
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #6 Skrevet 7. mai 2015 Finn.no. Gå på visninger og se på leiligheter selv om det står at det ikke er tillatt med dyr. Når de har fått ett godt inntrykk av deg forteller du at du har en liten, søt husren katt, som ikke klorer på møbler. Og at du evt kan betale med depositum. Det funket for meg. Ellers kan du selv legge ut annonse på finn.no under bolig søkes. Det siste der! Hva med å legge ut et veldig søtt bilde av pusen? "jeg trenger også et sted å bo" Lykke til!Anonymous poster hash: 99a01...c2d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå