Gå til innhold

hva er det han vil?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi matcher på tinder, og kan tok intiativ til samtalen. Han inviterte til første møte, en tur i parken med hundene våre. Var sammen 1,5time og pratet godt sammen. Jeg følte allerede da vi hadde god kjemi.

Vi gir hverandre en klem og han sier vi snakkes. 5min senere legger han meg til på Facebook. Jeg sender han en mld der senere på kvelden og takker for koselig møte, og at det hadde vært hyggelig å møttes igjen når han kom tilbake(han jobber i en annen by i hverdagene). Jeg får respons raskt og han er positiv til møte og til å møtes igjen.

Så blir det stille, og etter 5dager uten ett pip fra han så sender jeg mld. Spørr hvordan det går og om han er ledig tre dager senere. Han er ledig og sier at da finner vi på noe hyggelig. Så går det to dager og jeg hører ingenting, så jeg tar initiativ til å invitere. Han skal komme på middag hos meg. Så hører jeg ikke noe mer, men sender han klokkeslett og adresse.

På andre daten lager jeg mat og serverer vin, og vi prater. Jeg spørr han om mye, men får lite spørsmål tilbake. Han smiler, stryker meg på armen og ryggen, har øyekontakt og han kysser meg etterhvert.

Så kysser han meg igjen senere på kvelden, og prøver å ha sex med meg. Jeg trekker meg unna og sier at jeg liker han, men er ikke klar for det. Jeg har ikke sex med noen så tidlig. Han tar det med ett smil, og sier det er positivt, men sier også at neste gang må vi ha sex. Han ler og sier at han bare tuller. I tillegg ble han jo hard, og sa at det måtte jeg ta som ett komplement. Han kysser meg igjen før han går og sier at han gleder seg til å se meg igjen.

Tingen er det at han ikke gir lyd fra seg, men svarer hvis jeg sender melding. Nå har jeg prøvd å teste han, og det gikk 5dager før jeg sendte. Nå har det gått 3dager og han har ikke takket for daten en gang?? Han sa han skulle ta meg med på det ene og det andre, men dette tar jeg ikke seriøst. Vi sa begge en dag vi er ledig til helgen, og ikke noe mer. Hvis jeg skal date en fyr, så vil jeg jo ha kontakt i ukedagene også og få oppmerksomhet. Jeg mister interesse for han for hver dag som går uten lyd, og det vil jeg jo ikke for jeg liker han veldig godt. Hva er det han vil?

Anonymous poster hash: e5e58...9ef

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han fikk inntrykk av at du var mer seriøs enn det han trodde. Han luktet at du søker forpliktelse og fikk andre tanker. Han har sikkert funnet seg noen andre som er mindre seriøse.

Anonymous poster hash: 495cf...1ea
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Han fikk inntrykk av at du var mer seriøs enn det han trodde. Han luktet at du søker forpliktelse og fikk andre tanker. Han har sikkert funnet seg noen andre som er mindre seriøse.

Anonymous poster hash: 495cf...1ea

Jeg tenker også dette. Han var nok først og fremst ute etter sex.

Hva med å spørre han forresten? Du kan jo bare sende en melding og si at du synes han er litt rolig og dårlig på å ta initiativ. Se hva han svarer da.

Anonymous poster hash: 7ca34...4e5

Skrevet

Han der hadde jeg ikke gadda å bruke tida på. Høres ut som han bare er ute etter sex. Next!

• Liker 2
Skrevet

For en tulling!

Kutt kontakten og finn en som er seriøs.

AnonymBruker
Skrevet

Kun ute etter sex, ingen tvil.

Anonymous poster hash: 4c4de...a87
  • Liker 2
Skrevet

Han er definitivt ute etter kun sex. Kutt han ut før du gjør noe du kommer til å angre på. Grunnen til at han ikke gir noen lyd fra seg på flere dager, er fordi han møter andre gjennom tinder samtidig. Han har ikke tid til å snakke med deg hver dag da ;)

Skrevet

Han vil ha seg.

• Liker 2
Skrevet (endret)

.

Endret av Løve08

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...