Braah Skrevet 6. mai 2015 #1 Skrevet 6. mai 2015 (endret) Heisann Jeg er veldig interessert i å finne ut av hvor denne jakken kan bli kjøpt? Altså jakka på bildet som Harald(paradise-deltageren) bruker, med den hvite skjorta under. Tar også gjerne imot tips til jakker som ligner på denne jakken - om dere ikke skulle klare å finne eksakt samme jakke. https://instagram.com/p/1yDyDbA9Mr/?taken-by=hvanze Endret 14. mai 2015 av Braah
Gjest EpleDrue Skrevet 6. mai 2015 #2 Skrevet 6. mai 2015 Søk på vaffeljakke på google så finner du helt sikkert en du liker
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #3 Skrevet 6. mai 2015 Hvor mange måneder har du brukt nå på å finne deg en jakke? Unnskyld men du har spurt opp og ned i mente både på dette forumet og i et annet forum om akkurat det samme. Beklager avsporing. Jakken hans aner jeg ikke hvor kan kjøpes, men du finner vaffeljakker overalt nå. Alt fra Cubus, H&M og Jack and Jones til Høyer og Dagestad. Anonymous poster hash: 66182...51e 3
Braah Skrevet 6. mai 2015 Forfatter #4 Skrevet 6. mai 2015 Søk på vaffeljakke på google så finner du helt sikkert en du liker Okey, takker. Men hva syns du/dere om denne jakken da? Ser jo kul ut? Skal bruke lyseblå jeans og navy mokkasiner ved siden av, tenkte jeg. http://www.careofcarl.no/no/artiklar/denim-supply-ralph-lauren-motor-jacket-polo-black.html
Braah Skrevet 6. mai 2015 Forfatter #5 Skrevet 6. mai 2015 Hvor mange måneder har du brukt nå på å finne deg en jakke? Unnskyld men du har spurt opp og ned i mente både på dette forumet og i et annet forum om akkurat det samme. Beklager avsporing. Jakken hans aner jeg ikke hvor kan kjøpes, men du finner vaffeljakker overalt nå. Alt fra Cubus, H&M og Jack and Jones til Høyer og Dagestad.Anonymous poster hash: 66182...51e Siden du er så kresen, på nesten alt mulig rart. Kan jeg da spørre deg hva DU syns om denne jakken? Skal brukes med mokkasiner. http://www.careofcarl.no/no/artiklar/denim-supply-ralph-lauren-motor-jacket-polo-black.html
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #6 Skrevet 6. mai 2015 Jeg personlig likte ikke den jakken. Men.. Det er litt dumt å spørre på et forum da det er et bredt spekter av stiler her inne. Du vil få like mange forskjellige svar som det er brukere her inne. Tror kanskje det er derfor du fortsatt ikke har funnet deg en jakke enda, fordi alle svarer forskjellig, men du er litt usikker og trenger en godkjenning? Mitt største tips til deg er å kjøpe akkurat den jakken du synes er finest. Det er tross alt du som skal bruke den. Anonymous poster hash: 66182...51e 1
Braah Skrevet 6. mai 2015 Forfatter #7 Skrevet 6. mai 2015 Jeg personlig likte ikke den jakken. Men.. Det er litt dumt å spørre på et forum da det er et bredt spekter av stiler her inne. Du vil få like mange forskjellige svar som det er brukere her inne. Tror kanskje det er derfor du fortsatt ikke har funnet deg en jakke enda, fordi alle svarer forskjellig, men du er litt usikker og trenger en godkjenning? Mitt største tips til deg er å kjøpe akkurat den jakken du synes er finest. Det er tross alt du som skal bruke den. Anonymous poster hash: 66182...51e Hehe, sant det Men kan du si hva det er du ikke likte ved den jakken jeg delte over?
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #8 Skrevet 6. mai 2015 Hvorfor vil du kle deg som en paradiseslamp?Anonymous poster hash: 0c96e...89e 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #9 Skrevet 6. mai 2015 Hehe, sant det Men kan du si hva det er du ikke likte ved den jakken jeg delte over? Jeg likte ingenting ved den, det er ikke min stil. Får snu spørsmålet over til deg, hva likte du ved den? Skal du kjøpe deg den? Anonymous poster hash: 66182...51e 1
Braah Skrevet 6. mai 2015 Forfatter #10 Skrevet 6. mai 2015 Hvorfor vil du kle deg som en paradiseslamp?Anonymous poster hash: 0c96e...89e Så du mener den jakka er Paradis-stil?
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #11 Skrevet 6. mai 2015 Okey, takker. Men hva syns du/dere om denne jakken da? Ser jo kul ut? Skal bruke lyseblå jeans og navy mokkasiner ved siden av, tenkte jeg. http://www.careofcarl.no/no/artiklar/denim-supply-ralph-lauren-motor-jacket-polo-black.html Du, for å være ærlig syns jeg du drar den litt langt nå- Du har spurt ofte og mye om hva slags jakker vi her inne liker. Hva liker DU? blir mitt spørsmål. Det er DU som skal like disse jakkene og gå med dem, ikke oss. Syns i grunnen du har fått utrolig mange svar, og du trenger vel ikke en ny jakke-runde nå? har du ikke landet? Lykke til med å finne jakken, det blir sikkert så bra så Anonymous poster hash: d2454...569 2
Fashionistaen Skrevet 6. mai 2015 #12 Skrevet 6. mai 2015 Enten så driver du med en eller annen rar form for markedsføring der du tenker at all pr er god pr, fremstiller deg selv som en usikker tenåringsgutt for å få sympati og klikk på nettsiden din. Virker litt suspekt at du kun linker til den careofcarl siden (med unntak av en gang til Brandos(?) en gang tidligere). Eller så må du se å få opp selvtilliten! Nå har du fått veldig mange gode svar i den forrige tråden. Det er bare snakk om en jakke og et par sko, så burde jo ikke være det vanskeligste å kjøpe... 2
Braah Skrevet 6. mai 2015 Forfatter #13 Skrevet 6. mai 2015 Enten så driver du med en eller annen rar form for markedsføring der du tenker at all pr er god pr, fremstiller deg selv som en usikker tenåringsgutt for å få sympati og klikk på nettsiden din. Virker litt suspekt at du kun linker til den careofcarl siden (med unntak av en gang til Brandos(?) en gang tidligere). Eller så må du se å få opp selvtilliten! Nå har du fått veldig mange gode svar i den forrige tråden. Det er bare snakk om en jakke og et par sko, så burde jo ikke være det vanskeligste å kjøpe... Hva syns du om den jakken jeg delte over?
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #14 Skrevet 6. mai 2015 Du troller. Du må gjøre det. Anonymous poster hash: 055eb...062 2
Fashionistaen Skrevet 6. mai 2015 #15 Skrevet 6. mai 2015 Hva syns du om den jakken jeg delte over? Det har jeg svart deg på sånn rundt 5 ganger i den andre tråden og jeg synes den er fin
WubWub Skrevet 6. mai 2015 #16 Skrevet 6. mai 2015 (endret) Når erre du skal begynne mase som et lokomotiv med spørsmål om den støgge femi jakka ser homsete og femi ut a? Venter i spenning, dont let me down bro Endret 6. mai 2015 av WubWub 1
Braah Skrevet 7. mai 2015 Forfatter #17 Skrevet 7. mai 2015 Beklager virkelig om mine innlegg oppfattes som troll, noe som de definitivt IKKE gjør. Men nå har jeg endelig funnet en jakke jeg liker, og det er denne her: http://www.boozt.com/no/no/polo-ralph-lauren/danbury-quilted-car-coat_9712693/9712697?navId=5308&group=listing Hva synes dere?
Braah Skrevet 9. mai 2015 Forfatter #18 Skrevet 9. mai 2015 Er det slik at str 46 er S, 48 er M, 50 er L, 52 er L, 54 er XL etc? Eller e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå