Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tidligere i år fikk vi jo selvangivelsen, og jeg får tilbake på skatten.

Når vil dette bli utbetalt, og må jeg gjøre noe spesielt for at dette skal komme i orden? Eller skal jeg bare vente, så kommer pengene?

Anonymous poster hash: d1e3f...92c
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette pleier å bli utbetalt i slutten av juni for de fleste. På selvangivelsen din står det hvilket kontonummer pengene blir overført til.

Anonymous poster hash: ba691...a34
AnonymBruker
Skrevet

Dette pleier å bli utbetalt i slutten av juni for de fleste. På selvangivelsen din står det hvilket kontonummer pengene blir overført til.

Anonymous poster hash: ba691...a34

Men jeg må ikke gjøre noe for å få pengene utbetalt? Dersom kontonummeret er riktig.

Anonymous poster hash: d1e3f...92c

Gjest Margit Spat
Skrevet

Nei, så lenge kontonummeret er riktig trenger du ikke gjøre noe som helst. Da er det bare å vente.

Pengene kommer inntil to uker etter at skatteoppgjøret ditt er klart. Første pulje er 24. juni, andre pulje er 5. august. Får du ikke oppgjøret noen av de datoene, kommer det en eller annen gang mellom 6. august og 15. oktober.

AnonymBruker
Skrevet

Du gikk vel igjennom selvangivelsen og så etter at alt var riktig, og leste deg opp på om du kunne få fradrag for andre ting enn det forslaget du fikk tilsendt fra skatteetaten? For det er et forslag!

Anonymous poster hash: fdb45...9c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...