AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #1 Del Skrevet 6. mai 2015 Hei! Jeg skal på et jobbintervju i morgen angående en stilling som medarbeider på en bensinstasjon. I den forbindelse lurer jeg på hva jeg kan bli spurt om på intervjuet som er spesielt for jobb på en bensinstasjon. Oljepåfylling, spylervæske andre mekaniske ting osv.? Noen som vet? Er utrolig nervøs før jobbintervjuer, og ikke mindre nervøs for dette da jeg ikke har særlig peiling på mekaniske ting, til tross for min bilinteresse. Tips til jobbintervju generelt mottas også med stor takk! - Nervøs jenteAnonymous poster hash: f0f58...fac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullik Skrevet 6. mai 2015 #2 Del Skrevet 6. mai 2015 Oljepåfylling, spylervæske andre mekaniske ting osv.? Noen som vet?Anonymous poster hash: f0f58...fac Kan dessverre ikke hjelpe deg med selve intervjuet, men akkurat biltekniske ting tror jeg ikke er et krav. Kan ikke huske sist de på en bensinsstasjon har kunnet hjelpe meg med noe jeg har spurt om (hvis de ikke hadde bilverksted i tillegg). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #3 Del Skrevet 6. mai 2015 Jeg var på jobbintervju hos Statoil en gang, og ble ikke spurt om mekaniske ting i det hele tatt. Kun det "vanlige" som det alltid blir spurt om på jobbintervjuer. Anonymous poster hash: 974e4...aab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #4 Del Skrevet 6. mai 2015 Hehe. Nei. De vil i såfall kun vite om du har varmet en pølse før. Anonymous poster hash: 89575...ba8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EpleDrue Skrevet 6. mai 2015 #5 Del Skrevet 6. mai 2015 Vær forberedt på spørsmål om du har noe i mot å vaske toaletter Ellers er det helt enkle vanlige spørsmål hvordan du håndterer stress, jobbe selvstendig osv. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
handballspiller Skrevet 6. mai 2015 #6 Del Skrevet 6. mai 2015 Hei! Jeg skal på et jobbintervju i morgen angående en stilling som medarbeider på en bensinstasjon. I den forbindelse lurer jeg på hva jeg kan bli spurt om på intervjuet som er spesielt for jobb på en bensinstasjon. Oljepåfylling, spylervæske andre mekaniske ting osv.? Noen som vet? Er utrolig nervøs før jobbintervjuer, og ikke mindre nervøs for dette da jeg ikke har særlig peiling på mekaniske ting, til tross for min bilinteresse. Tips til jobbintervju generelt mottas også med stor takk! - Nervøs jenteAnonymous poster hash: f0f58...fac Jeg jobber på en bensinstasjon nå, å har gjort det i snart 2 år. Det finns ingen krav til mekaniske ting, og dette er ikke noe arbeidsgiver vil spørre om. Det jeg ble spurt om var tidligere erfaring, hvorfor jeg burde få jobben, om jeg hadde erfaring med kundebehandling, ja alle de vanlige tingene :-) Eneste "unormale" er om du kan å snu en burger og om du takler do og gulvvask! lykke til! ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosaboble15 Skrevet 6. mai 2015 #7 Del Skrevet 6. mai 2015 Hei! Jeg skal på et jobbintervju i morgen angående en stilling som medarbeider på en bensinstasjon. I den forbindelse lurer jeg på hva jeg kan bli spurt om på intervjuet som er spesielt for jobb på en bensinstasjon. Oljepåfylling, spylervæske andre mekaniske ting osv.? Noen som vet? Er utrolig nervøs før jobbintervjuer, og ikke mindre nervøs for dette da jeg ikke har særlig peiling på mekaniske ting, til tross for min bilinteresse. Tips til jobbintervju generelt mottas også med stor takk! - Nervøs jenteAnonymous poster hash: f0f58...fac Jeg jobber på bensinstasjon, og her må man gjennomgå et nettkurs om slike ting (olje, vindusviskere osv.), etter vi har fått jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosaboble15 Skrevet 6. mai 2015 #8 Del Skrevet 6. mai 2015 Hei! Jeg skal på et jobbintervju i morgen angående en stilling som medarbeider på en bensinstasjon. I den forbindelse lurer jeg på hva jeg kan bli spurt om på intervjuet som er spesielt for jobb på en bensinstasjon. Oljepåfylling, spylervæske andre mekaniske ting osv.? Noen som vet? Er utrolig nervøs før jobbintervjuer, og ikke mindre nervøs for dette da jeg ikke har særlig peiling på mekaniske ting, til tross for min bilinteresse. Tips til jobbintervju generelt mottas også med stor takk! - Nervøs jenteAnonymous poster hash: f0f58...fac Jeg jobber på bensinstasjon, og her må man gjennomgå et nettkurs om slike ting (olje, vindusviskere osv.), etter vi har fått jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #9 Del Skrevet 6. mai 2015 Hei! Jeg skal på et jobbintervju i morgen angående en stilling som medarbeider på en bensinstasjon. I den forbindelse lurer jeg på hva jeg kan bli spurt om på intervjuet som er spesielt for jobb på en bensinstasjon. Oljepåfylling, spylervæske andre mekaniske ting osv.? Noen som vet? Er utrolig nervøs før jobbintervjuer, og ikke mindre nervøs for dette da jeg ikke har særlig peiling på mekaniske ting, til tross for min bilinteresse. Tips til jobbintervju generelt mottas også med stor takk! - Nervøs jenteAnonymous poster hash: f0f58...fac Jeg jobber på bensinstasjon, og her må man gjennomgå et nettkurs om slike ting (olje, vindusviskere osv.), etter vi har fått jobben.Anonymous poster hash: ae395...f34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linaria Skrevet 7. mai 2015 #10 Del Skrevet 7. mai 2015 (endret) Var på jobbintervju på bensinstasjon for et par år siden. Alt vi snakket om var boller, boller boller. Liker du å bake boller? Liker du å selge boller? Tåler du lukten av boller hele arbeidsdagen? Selg så mange boller som mulig! Folk liker boller! Vil du kjøpe en bolle på vei ut? Tre boller til prisen av to! Så ja... Bare si at du elsker å bake boller. Endret 7. mai 2015 av Linaria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2015 #11 Del Skrevet 7. mai 2015 Hvordan gikk intervjuet i dag? Jeg har selv jobbet på bensinstasjon i fem år, og kunne gitt deg ganske mye info, men som nevnt over så kreves det ikke allverden :-) Anonymous poster hash: 9ee4a...1b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå