Gå til innhold

Hvilken av disse veskene ville du valgt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal kjøpe meg en Marc by Marc Jacobs-veske, men det er jaggu ikke lett å bestemme seg.

http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/tilbehør/vesker/marc-by-marc-jacobs-200357/karlie-119942-14/

http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/tilbehør/vesker/marc-by-marc-jacobs-200357/percy-119943-14/

http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/tilbehør/vesker/marc-by-marc-jacobs-200357/lil-ukita-113832-14/

Den nederste er egentlig den jeg liker aller best, men den ligger litt over hva jeg egentlig vil gi for en veske. Samtidig er den større og mer anvendelig enn de andre to. 4000 er jo mye for en veske, men dette er jo kvalitetsvesker man vil ha i mange år om man tar vare på den og det vil jeg jo selvfølgelig gjøre. Tror ikke jeg vil gå lei heller. Har alltid ønsket meg en mbmc-veske. Skal ha mbmc lommebok og, men det får bli litt senere. Veske er viktigst og det jeg trenger mest.

Karlie liker jeg selve vesken svært godt, men er litt usikker på lenkestroppen. Syns den er både fin og ikke fin på samme tid. Vesken er også kanskje litt liten.

Percy er klassisk og fin og har fin pris, men kanskje litt kjedelig og litt for liten? Skal jo ha med med lommebok og sminke ihvertfall og en liten paraply er også kjekt å ha med seg. Så kanskje jeg skal betale dobbelt så mye og heller velge lil ukita?

Hjelp, jeg blir gal av å ikke greie å bestemme meg. Kommer til å kjøpe hos Nelly. Veldig liten forskjell der og hos shopbop når man kommer til kassen og de regner ut toll/moms og legger på det. Dessuten får jeg jo den før når jeg bestiller hos Nelly. *utålmodig* Vil gjerne ha den til 17.mai.

Anonymous poster hash: 32cdd...079

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde valgt den dyreste (har ikke sett på linkene), for den gir mest cred.

Anonymous poster hash: 8b7b1...da8
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

De var jo i forskjellige størrelser, så hvilken veske du skal velge kommer jo helt an på hva du skal bruke den til?

Anonymous poster hash: b649a...184

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde valgt den dyreste (har ikke sett på linkene), for den gir mest cred. Anonymous poster hash: 8b7b1...da8

Haha, takk for dagens latter! :hoho: Jeg trenger ikke cred, jeg trenger veske! :P

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kjøp den du liker best du. :)

Anonymous poster hash: d5fd3...40e
AnonymBruker
Skrevet

De var jo i forskjellige størrelser, så hvilken veske du skal velge kommer jo helt an på hva du skal bruke den til? Anonymous poster hash: b649a...184

Skal bruke den som alt mulig-veske, men hovedsakelig hverdags. Derfor jeg er redd de to minste blir små. På fest, julaften og sånt bruker jeg bare en liten clutch uansett.

AnonymBruker
Skrevet

Haha, takk for dagens latter! :hoho: Jeg trenger ikke cred, jeg trenger veske! :P

Da har de fine vesker på BagORama o.l., bare et tips..

Anonymous poster hash: 30c55...a0f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

De to første tenker jeg er sånne vesker man kjøper bare for å si at man har en designerveske. Den siste var fin derimot.

Anonymous poster hash: a499f...303
AnonymBruker
Skrevet

De to første tenker jeg er sånne vesker man kjøper bare for å si at man har en designerveske. Den siste var fin derimot.

Anonymous poster hash: a499f...303

Marc by Marc vil jeg ikke akkurat si er en designveske.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Skal bruke den som alt mulig-veske, men hovedsakelig hverdags. Derfor jeg er redd de to minste blir små. På fest, julaften og sånt bruker jeg bare en liten clutch uansett.

Skjønner. Da ville jeg valgt den som hadde plass til alt du trenger. :)

AnonymBruker
Skrevet

Da har de fine vesker på BagORama o.l., bare et tips..Anonymous poster hash: 30c55...a0f

Vet, men jeg vil ha kvalitet denne gangen. Jeg er over 30 og har aldri hatt en designerveske i hele mitt liv. Jeg er endelig tilbake til livet etter en lang kamp mot kreften. Så føler faktisk for å "feire" litt. Men dette er helt OT. Det jeg startet tråden for er råd og hjelp om hvilken veske jeg bør velge av disse tre, ikke hva den koster.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner. Da ville jeg valgt den som hadde plass til alt du trenger. :)Anonymous poster hash: b649a...184

Ja, heller nok mest mot den. Selv om den er 1500 kr dyrere enn hva jeg hadde tenkt.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, heller nok mest mot den. Selv om den er 1500 kr dyrere enn hva jeg hadde tenkt.

Du får veie for og i mot om den er verdt den prisen. Hvor ofte du kommer til å bruke den, hvor mange år du vil se for deg å ha den. Finner jeg noe jeg absolutt ønsker meg og jeg går over budsjett på klær en måned, dropper jeg å kjøpe klær den neste eller tar fra andre utgiftposter, som oftest mat. Dropper å spise ute denne uken, tar bussen isteden for taxi, dropper å kjøpe den vinflasken til helgen eller lager heller grønnsakssuppe enn biff til søndagsmiddagen. Så går det rundt likevel.

AnonymBruker
Skrevet

Du får veie for og i mot om den er verdt den prisen. Hvor ofte du kommer til å bruke den, hvor mange år du vil se for deg å ha den. Finner jeg noe jeg absolutt ønsker meg og jeg går over budsjett på klær en måned, dropper jeg å kjøpe klær den neste eller tar fra andre utgiftposter, som oftest mat. Dropper å spise ute denne uken, tar bussen isteden for taxi, dropper å kjøpe den vinflasken til helgen eller lager heller grønnsakssuppe enn biff til søndagsmiddagen. Så går det rundt likevel. Anonymous poster hash: b649a...184

Takk for tips, ja det har du helt rett i. Ser for meg å bruke den så å si hver dag og ha den i mange år. Den er jo klassisk og ikke noe man går lei. Og det er jo bare å droppe å kjøpe klær på en stund som du sier. Jeg har store mengder klær og trenger egentlig ingenting. Og 1500 over veskebudskjett tilsvarer egentlig bare en jeans når man ser sånn på det. Og jeg har mange jeans. Nå spiser jeg ikke ute så ofte, dessverre og tar aldri taxi, så akkurat der er det ikke så mye å spare inn. Men jeg kjøper mye unødvendig. Mye klær jeg ikke trenger og ikke minst sminke. Jeg har omtrent like mye sminke som et gjennomsnittlig parfymeri, så trenger egentlig ikke kjøpe noe på en stund. Prøve å bruke opp litt i stedet for å prøve nye ting hele tiden.

Skrevet

Til ditt behov, kanskje den siste, de andre er for små for det tror jeg? Men ellers var jo alle fine :)

Skrevet

Marc by Marc vil jeg ikke akkurat si er en designveske.

HVA? Er ikke det Marc Jacobs??

Hvordan kan det ikke være en designerveske?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vet, men jeg vil ha kvalitet denne gangen. Jeg er over 30 og har aldri hatt en designerveske i hele mitt liv. Jeg er endelig tilbake til livet etter en lang kamp mot kreften. Så føler faktisk for å "feire" litt. Men dette er helt OT. Det jeg startet tråden for er råd og hjelp om hvilken veske jeg bør velge av disse tre, ikke hva den koster.

Kjøp den du har mest lyst på :) når den er kjøpt kommer du ikke lengere til å sjenke peisen en tanke

Anonymous poster hash: d4acc...ee5

AnonymBruker
Skrevet

Kjøp den du har mest lyst på :) når den er kjøpt kommer du ikke lengere til å sjenke peisen en tanke

Prisen* ikke peisen :P

Gjest crazycatlady
Skrevet (endret)

Hehe, for et sammentreff, jeg står faktisk mellom den øverste og den nederste selv. Tror jeg kommer til å velge Lil Ukita. Den er mest praktisk og anvendelig og når man først skal kjøpe en litt dyrere veske er det jo greit å kunne bruke den mest mulig. Er redd det kun er plass til lommebok og nøkler i de minste og ikke sminkepung og sånt og da vil den for min del bli lite brukt. Har ikke lyst til å ha sminken løst i en såpass dyr veske heller, kjipt om hetta på leppestiften skulle dette av eller noe og man får leppestiftklin i veska. :P

Jeg syns også 4000 er mye for en veske, men tror ikke noen av oss vil angre når veska først er kjøpt og mottatt. :) Jeg gleder meg til å kjøpe min i hvertfall. :) Og ikke minst få den og bruke den.

Endret av crazycatlady

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...