AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #1 Skrevet 6. mai 2015 Hey Fikk i dag beskjed om at mobilen er blitt sperret pga ikke betalt regning. Vet ikke om jeg får råd til å betale men hva skjer da? Er den bare sperret til neste regning kommer og jeg får betalt begge? Eller går det rett til inkasso? Takk for svar:)Anonymous poster hash: 137b9...1b1
nyher Skrevet 6. mai 2015 #2 Skrevet 6. mai 2015 (endret) Du får purringer før den går til inkasso. Be om utsettelse på regningen, så slipper du gebyrer og at den går til inkasso Og ja, den er sperret til du får betalt regningen Endret 6. mai 2015 av nyher 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #3 Skrevet 6. mai 2015 Du får purringer før den går til inkasso. Be om utsettelse på regningen, så slipper du gebyrer og at den går til inkasso Og ja, den er sperret til du får betalt regningen Hvis jeg får utsettelse, sperrer de mobilen da? Takk for at du svarte meg :-)Anonymous poster hash: 137b9...1b1
nyher Skrevet 6. mai 2015 #4 Skrevet 6. mai 2015 Hvis jeg får utsettelse, sperrer de mobilen da? Takk for at du svarte meg :-)Anonymous poster hash: 137b9...1b1 Hvis du bare har en ubetalt regning, så kan de åpne igjen hvis du ber om utsettelse. Var ihvertfall sånn da jeg jobbet i kundeservice Kommer litt an på om du ofte har ubetalte regninger også.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #5 Skrevet 6. mai 2015 Ta et kredittkort, ta ut penger i minibanken, overfør de til din konto i banken og så betaler du regningen. Problem løst! Anonymous poster hash: d66aa...c3b 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #6 Skrevet 6. mai 2015 Hvis jeg får utsettelse, sperrer de mobilen da? Anonymous poster hash: 137b9...1b1 Kommer an på hvilken operatør du har, praksis varierer. Anonymous poster hash: 70d17...034
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #7 Skrevet 6. mai 2015 Koster og ganske mye å få åpnet opp igjen! Alt må være betalt også åpningsgebyret før du får forbindelsen tilbake. Anonymous poster hash: 728c8...961 1
Gullik Skrevet 6. mai 2015 #8 Skrevet 6. mai 2015 Ta et kredittkort, ta ut penger i minibanken, overfør de til din konto i banken og så betaler du regningen. Problem løst! Anonymous poster hash: d66aa...c3b Jepp, deretter skaffer du et nytt kredittkort om to måneder for å betale det første kredittkortet med. To måneder etter der igjen skaffer du deg kredittkort nummer tre. Osv. Osv.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #9 Skrevet 6. mai 2015 Kommer ikke til å betale m kredittkort. Får feriepenger denne mnd så får bare betale alt da. Det er Telenor..Anonymous poster hash: 137b9...1b1
nyher Skrevet 6. mai 2015 #10 Skrevet 6. mai 2015 Kommer ikke til å betale m kredittkort. Får feriepenger denne mnd så får bare betale alt da. Det er Telenor..Anonymous poster hash: 137b9...1b1 Telenor pleier å være greie, så få lånt en tlf og ring og hør med dem om du kan få åpnet ab. og få utsatt regninga. Mulig du kan gjøre det over nettet også.
Musicman Skrevet 11. mai 2015 #11 Skrevet 11. mai 2015 Hvorfor ta ut kontanter med kredittkort og så sette inn i banken igjen? Man kan bare betale regningen med kredittkortet i nettbanken? I hvert fall med trumf visa...
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #12 Skrevet 11. mai 2015 Telenor pleier å være greie, så få lånt en tlf og ring og hør med dem om du kan få åpnet ab. og få utsatt regninga. Mulig du kan gjøre det over nettet også. Jeg jobber i Telenor og vi åpner ikke igjen før alle fakturaer er betalt. Men hvorfor har du ikke best om utsettelse? Det kan du veldig enkelt gjøre via appen vår eller din side på internett. Anonymous poster hash: 14267...567
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå