AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #1 Skrevet 6. mai 2015 Hei. Jeg har nettopp bestilt meg kre-alkalyn hos proteinfabrikken. (stoort salg der nå) Jeg bestilte i pulverform. Har bestemt meg for å bli mer seriøs med styrketreninga, men har ungått kreatin for jeg har hørt man legger på seg av det. Bestilte denne: http://www.proteinfabrikken.no/hovedsiden/Kreatin-Styrke/Kre-Alkalyn-250g-Ironcore-Nutrition13421-p0000005329#.VUnokpNHBL8 Er det noen som har erfaring med kre-alklyn? Fungerer det? På nettsiden står det: "Anbefalt bruk1 servering (1 målebeger (5g) blandes med 150ml veske), inntas 4 ganger daglig. " Leste på en annen type at man burde ta til frokost, 20-30 min før trening og etter trening, samt på kvelden. Jeg trener som regel om morgenen, er det greit og bare ta før og etter trening, samt på kvelden? At jeg bare tar tre ganger? Og skal man ta det på treningsfrie dager også? Kan man blande det inn i proteinshaken etter trening, eller må det drikkes separert? Anonymous poster hash: 1ba5b...f71
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå