Gå til innhold

Hvilkene ting er du redd for av redskap, maskiner og kjøretøy ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som ikke nødvendigvis utgjør en fare for deg?

Jeg er redd for septikbil , spikerpistol, hammer og skarpe gjenstander som kniv, sag og saks. :fnise:

Noen ganger gjemmer jeg saksa mi, sånn at om noen bryter seg inn, stikker de meg hvertfall ikke med akkurat den saksa :laugh:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg stoler ikke på stiger. Stillas er noe bedre, men dess mer ustabilt det er, dess skumlere er det. Stiger unngår jeg så langt jeg greier.

Ellers er det mye jeg er litt småskeptisk til av "selvgående" (bensin, elektriske) redskaper, men det plager meg ikke like mye i hverdagen som stigene :) Tror nok det bare er fornuftig å bruke dem med forsiktighet.

AnonymBruker
Skrevet

Motorsag og stikksag tror jeg er de verste.

Anonymous poster hash: e7374...ffc
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er livredd skurtresker :fnise: Spesielt når de kjører på veien her jeg bor, fordi de tar jo så og si hele veien og jeg er helt sikker på at jeg kommer til å bli påkjørt :ler:

Anonymous poster hash: 42826...10e
Skrevet

Ting som har høyt trykk. Som når man fyller luft i bil og sykkeldekk, høytrykkspyler og gassgrill.

AnonymBruker
Skrevet

Som ikke nødvendigvis utgjør en fare for deg?

Jeg er redd for septikbil , spikerpistol, hammer og skarpe gjenstander som kniv, sag og saks. :fnise:

Noen ganger gjemmer jeg saksa mi, sånn at om noen bryter seg inn, stikker de meg hvertfall ikke med akkurat den saksa :laugh:

Herregud! Du spøker nå håper jeg...

Anonymous poster hash: dfebc...ca0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Spikerpistol, sånn stor sag man kjører planker igjennom og brannslange på sitt høyeste trykk.

Anonymous poster hash: e4534...a7a

• Liker 1
Skrevet

Jeg er redd for gravemaskiner, traktorer, skurtreskere og andre slike store maskiner.

I tillegg misliker jeg stiger, spesielt sammenleggbare aluminiumsstiger som jeg synes er for lange, lette og ustabile.

Jeg er ikke veldig glad i verktøy som bråker heller, men etter at jeg oppdaget hvor gøy det er å drive med drillen eller slipemaskina tolererer jeg støyen.

Gjest Margit Spat
Skrevet

Jeg er dødsredd for strykejernet og støvsugeren :nigo:

Skrevet (endret)

Herregud! Du spøker nå håper jeg...

Anonymous poster hash: dfebc...ca0

Nei. Måtte legge til at jeg selvfølgelig bryr meg om dypere saker og ikke er LIVREDD det, bare får sånne innfall om saksa noen ganger.

Endret av Evilposelos
Skrevet

Stiger og boremaskiner. Blir skikkelig skjelven om jeg skal opp i en stige :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Jobba en gang for lenge, lenge siden i ferskvare -og båndsag/kjøttsag er noe av de skumleste maskinene på det personlige plan. Var merkelig nok lettere å jobbe med treverk på båndsag enn døde dyr, og maskinen vi hadde var ikke av typene du ser nå med beskyttelses greier både her og der, det var du og det j** metallbåndet... Huff..

Veit av flere som har mistet fingre på jobb med denne typen sag, det på tross av at en bruker metallhansker..

Anonymous poster hash: 99908...6ac
AnonymBruker
Skrevet

Andre:

pack_of_harvesters.jpg

industrial-chicken-farm_6390_600x450.jpg

n-FARM-ANIMAL-ABUSE-large570.jpg

foiegras.jpg

82529_132225.jpg

AnonymBruker
Skrevet

AnonymBruker
Skrevet

TANKS! .... :bond: Skurtreskere, brøytebilen, hater lyden av traktor, uff stiger. Og da jeg var liten var jeg livredd kantklipperen som sto på ett rom i kjelleren :fnise:

Anonymous poster hash: 955ba...84e
AnonymBruker
Skrevet

TANKS! .... :bond:

Takk!

Iraqi_T-72_tanks.jpg

Og selvsagt:

B-2_spirit_bombing.jpg

israeli-war-jets.jpg

AnonymBruker
Skrevet

060314_tanks_600.jpg

Skrevet

Ja, mishandlig av dyr i India, sprøyting og krig er forferdelig. Det vekker ikke frykt i meg, men avsky, så tenkte egentlig på hverdagslige ting som egentlig ikke burde gi så mye frykt :)

Skrevet

Båndsag!
De er jo livsfarlige

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...