Vimsevips Skrevet 26. august 2004 #2 Skrevet 26. august 2004 Hos oss kom mennene i mørk dress eller smoking og jentene i bunad eller fine selskapskjoler. Vi hadde satt: mørk dress/smoking som kleskode på innbydelsen
Tina75 Skrevet 26. august 2004 #3 Skrevet 26. august 2004 De fleste menn kom i mørk dress, noen av de yngre i litt mer uformell stil evt. lys dress. Damene kom i pen kjole eller bunad (noen skiftet etter kirken). Vi skrev ikke kleskode på invitasjonene
zmurfette Skrevet 27. august 2004 #4 Skrevet 27. august 2004 Vi hadde skrevet mørk dress/smoking på invitasjonene, så da kom mennene i det. Kvinnene stilte i pen lang eller halvlang kjole evt. i bunad.
ragsan Skrevet 27. august 2004 #5 Skrevet 27. august 2004 Jeg var nettopp i et bryllup hvor det sto mørk dress/smoking på invitasjonen og jeg talte tre mannlige gjester i lys beige dress...
Gjest Madley Skrevet 27. august 2004 #6 Skrevet 27. august 2004 Vi hadde ikke kleskode. Men mange spurte og da sa vi sommerkjoler og skjorte og bukse for guttene. Enkelt og uformelt.
Ingeborg Skrevet 27. august 2004 #7 Skrevet 27. august 2004 Gjestene kom i mørk dress/bunad og lange kjoler. Vi hadde kleskode "mørk dress" på invitasjonen.
Gjest MrsL Skrevet 28. august 2004 #8 Skrevet 28. august 2004 Mørk dress på gutta og bunader og lange kjoler på jentene..........utenom min forlover som hadde hvit bukse og turkis topp (vanskelig med lange selskapskjoler når man er 8 måneder gravid)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå