AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #1 Skrevet 6. mai 2015 Hei folkens! Kanskje litt overkill å lage en hel tråd om dette, men jeg har alltid hatt problemer med å få foundationen til å vare en hel dag. Har både blitt blank og følt at sminken "renner" av i løpet av de første 4-5 timene. Nå har jeg derimot fått gode rutiner, kjøpt inn svamp og en ny foundation. Er knallfornøyd med resultatene, både at sminken sitter og at det faktisk ser veldig naturlig ut. Håper tipsene kan hjelpe noen av dere! 1. Rens alltid huden om morgenen. Følg på med fuktighetskrem og gi det 7-8 min til trekke inn. 2. Primer. Jeg bruker selv fra Smashbox. 3. Svamp/Beauty blender til å påføre foundation! Dette er en ganske ny teknikk (for meg i alle fall), som jeg er kjempefornøyd med. Se mer på youtube: Selv bruker jeg nå Estee Lauder Double Wear Light. Den er for blandingshud og sitter faktisk hele dagen. Den er ganske lett, men kan bygges opp. 4. Lett pudder. Jeg bruker mineralpudder fra Mac. Har foreløpig ikke måttet pudre etter 6-7 timer. Noen andre tips for å få sminken til å sitte bedre? Anonymous poster hash: 2fca7...dfb
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #2 Skrevet 6. mai 2015 Supre tips Har samme erfaring som deg, og det hjelper veldig på å holde foundation på plass. Anonymous poster hash: 600ed...48f
vimsefrøken Skrevet 8. mai 2015 #3 Skrevet 8. mai 2015 Enda ett tips er å bruke setting spray for å sørge for at foundation og resten av sminken holder seg på plass. Selv bruker jeg Urban Decay De-slick oil Control makeup setting spray og er super fornøyd med denne. Men jeg har også hørt utrolig mange gode tilbakemeldinger og omtaler av Urban Decay All Nighter setting spray. Da sitter sminken som støpt uansett. 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #4 Skrevet 8. mai 2015 Jeg bruker selv egg pore silk smooth primer som man kan kjøpe på ebay. Det er koreasminke og mye bedre en primer fra smashbox synes jegAnonymous poster hash: 5a8cc...e3d
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #5 Skrevet 9. mai 2015 Jeg bruker selv egg pore silk smooth primer som man kan kjøpe på ebay. Det er koreasminke og mye bedre en primer fra smashbox synes jegAnonymous poster hash: 5a8cc...e3d Ja, viktig å la dyr lide for at du skal få guffe å putte i trynet.... Anonymous poster hash: 764b4...1a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå