Gå til innhold

Brun utflod før mensen, normalt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tar denne anonym jeg :fnise:

Noen som har opplevd/opplever brun utflod dagen før forventet mens?

Jeg har aldri opplevd dette før, så spekulerer litt. Forventer mensen i morgen, og i dag merket jeg at jeg hadde mye brunt, tynnflytende utflod. Kom når jeg tørket meg, men kom ikke noe mer etter et tørk. Har mensmurringer som vanlig, men altså aldri opplevd sånn tynn, brun utflod tidligere. Er dette normalt i sammenheng før forventet mens?

Normale sykluser, er ikke gravid, kan ikke ha kjønnsykdommer, og går ikke på noe prevensjon.

Kvinne 25.

Anonymous poster hash: 5b1cc...231

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt normalt.

Gjest Sleeve
Skrevet

Har det sånn nesten hver gang før forventet mens jeg, så det er helt normalt :)

Skrevet

Helt normalt både før og etter mens.Noen får også litt brunlig utflod i tiden rundt eggløsning.

AnonymBruker
Skrevet

Det har jeg alltid hatt både før og etter mens, og jeg er helt frisk. :) Helt normalt.

Anonymous poster hash: 6e7ba...c0f
  • 8 år senere...
AnonymBruker
Skrevet
Gjest Sleeve skrev (På 6.5.2015 den 8.50):

Har det sånn nesten hver gang før forventet mens jeg, så det er helt normalt :)

Ser dette er en veldig gammel tråd, men prøver 🙈 Hvor lenge har dere hatt brun utlflod før mens at det blir rødt blod? Er på dag 4, normalt har jeg bare 2 Max 3 dager med dette før vanlig mens er i gang.

Anonymkode: 95f7b...236

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ser dette er en veldig gammel tråd, men prøver 🙈 Hvor lenge har dere hatt brun utlflod før mens at det blir rødt blod? Er på dag 4, normalt har jeg bare 2 Max 3 dager med dette før vanlig mens er i gang.

Det hender. Ta det med ro.

Anonymkode: 12f97...d3b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Det hender. Ta det med ro.

Anonymkode: 12f97...d3b

Takk for svar. Bare litt stressa her ettersom jeg ikke bruker ha brunt blod så lenge før det kommer friskt rødt 🙈

AnonymBruker
Skrevet

Menssyklusen kan også forandre seg med årene. Jeg fikk plutselig kortere antall dager med blødning i 30 årene. Fikk noen år etterpå også mer spotting, både før og etter mensen. Noen ganger spotter jeg ikke i det hele tatt og andre ganger noen dager før og opptil en uke etterpå. Skikkelig irriterende. Har til og med hatt sykluser hvor jeg slutter å blø i en dag eller to også setter det i gang igjen. Men alt er normalt i følge gynekologen.

Anonymkode: 17c06...399

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Menssyklusen kan også forandre seg med årene. Jeg fikk plutselig kortere antall dager med blødning i 30 årene. Fikk noen år etterpå også mer spotting, både før og etter mensen. Noen ganger spotter jeg ikke i det hele tatt og andre ganger noen dager før og opptil en uke etterpå. Skikkelig irriterende. Har til og med hatt sykluser hvor jeg slutter å blø i en dag eller to også setter det i gang igjen. Men alt er normalt i følge gynekologen.

Anonymkode: 17c06...399

Er vel normalt med brunt blod både før og etter mensen, så lenge det ikke kommer midt i syklusen f.eks? Er vel da det kan være tegn på celleforandringer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...