Sally Skrevet 3. juli 2002 #1 Skrevet 3. juli 2002 I dag er det faktisk bare en måned igjen. Herregud, hvor fort tiden går! I går fikk vi på plass den største bekymringa, kokken våres trakk seg nemlig. Så nå har vi leitet i månedsvis etter ny. Men det er jo midt i ferietiden, så alle har vært bortreist. Men etter å ha spurt bortimot 30 kokker, fant vi endeli en. Og han virket kjempeproff, kom med masse forslag og gode tips. For en lettelse. Vi fikk og våres første bryllupsgave i går. Det var fra en kunde av min kjære. Gjett om vi har lyst til å åpne den... Men det får vel vente. Ellers er vel det meste i boks. Har liksom en plan om å gjøre det som kan gjøres på forhånd. På den måten slipper vi masse stress rett før bryllupet, og kan heller tilbringe tid sammen med de som reiser langt for å feire dagen med oss. Men nå må jeg vel jobbe videre. Kan liksom ikke bare sitte på Kvinneguiden i arbeidstida... Ha en flott dag alle sammen!
NinaS.G Skrevet 3. juli 2002 #2 Skrevet 3. juli 2002 Fint å høre at noen begynner å få alle ting i orden...... Jeg har IKKE det....(HJELP) En måned igjen.... Hvem andre er det som gifter seg 3. august og hvor langt har dere kommet??? :D (Blir fru 3.august, Haslum kirke klokken1600 og gleder meg!!!)
Angelina Skrevet 4. juli 2002 #3 Skrevet 4. juli 2002 Ikke noe å frykte...har heller ikke kontroll på alt ennå. Vet hvem som skal levere maten, men dama har det så travelt at vi får ikke mött henne för neste uke. DJ er noenlunde i boks, selv om vi ikke helt vet hvem vi får. Alle dekorasjoner ligger i småbiter rundt omkring og venter på at brura skal få somlet seg til å lage dem. Kaken krangler vi ennå med bakeriet om, de har visst fått det for seg at dersom de ikke har lyst til å lage det vi vil ha, så må vi bare ta det de har lyst å lage! Har ingen anelse om hvilken bil vi får, selv om vi har gjort en avtale med en som selger litt spesielle biler, regner med at han plukker ut noe bra til oss... Må vel kanskje begynne å få drikkevarene på plass, liten tur på polet denne uken, kanskje? Skal på dansekurs idag, og har bestilt tilpasningstime for kjolen til i midten av juli. Irriterer meg kraftig over en del folk som ennå ikke har svart på innbydelsene, må vel bite i det sure eplet og ringe dem for å sjekke. Har i tillegg stoooor usikkerhet omkring forloverspörsmålet, siden det ser ut til at mitt förstevalg trekker seg, så jeg må vel finne en ny snart? Gud må vite når vi skal möte fotografen, for han har värt opptatt med alt mulig annet i den seneste tiden. Som dere ser, mye henger i löse luften ennå, men det ordner seg vel underveis, tenker jeg! (tror jeg, tralala...)
Angelina Skrevet 4. juli 2002 #4 Skrevet 4. juli 2002 Ikke noe å frykte...har heller ikke kontroll på alt ennå. Vet hvem som skal levere maten, men dama har det så travelt at vi får ikke mött henne för neste uke. DJ er noenlunde i boks, selv om vi ikke helt vet hvem vi får. Alle dekorasjoner ligger i småbiter rundt omkring og venter på at brura skal få somlet seg til å lage dem. Kaken krangler vi ennå med bakeriet om, de har visst fått det for seg at dersom de ikke har lyst til å lage det vi vil ha, så må vi bare ta det de har lyst å lage! Har ingen anelse om hvilken bil vi får, selv om vi har gjort en avtale med en som selger litt spesielle biler, regner med at han plukker ut noe bra til oss... Må vel kanskje begynne å få drikkevarene på plass, liten tur på polet denne uken, kanskje? Skal på dansekurs idag, og har bestilt tilpasningstime for kjolen til i midten av juli. Irriterer meg kraftig over en del folk som ennå ikke har svart på innbydelsene, må vel bite i det sure eplet og ringe dem for å sjekke. Har i tillegg stoooor usikkerhet omkring forloverspörsmålet, siden det ser ut til at mitt förstevalg trekker seg, så jeg må vel finne en ny snart? Gud må vite når vi skal möte fotografen, for han har värt opptatt med alt mulig annet i den seneste tiden. Som dere ser, mye henger i löse luften ennå, men det ordner seg vel underveis, tenker jeg! (tror jeg, tralala...)
Furstina Skrevet 4. juli 2002 #5 Skrevet 4. juli 2002 Vi gifter oss 2 augusti och har det mesta klart. Brudekjole och skor men inte underkläder, Dress till brudgummen. Ska köpa skjorta och slips i morgon. Transport, övernattning, lokal, gästlista och toastmaster. Champagne och vin är inköpt men ännu inte öl. Maten fixar svigemor och det kommer ordna sig. Ringar ska graveras och putsas upp 2 veckor innan. Blomster och kake ordnas samma vecka (eftersom vi inte anländer till vigsleorten förän 5 dagar innan), men blomsterbutikk och bageri är ordnat. Frisör är ännu inte ordnad, min svägerska håller på att ordna detta. Alla papper (vilket är extra många då jag är svenska och han norrman) är inskickade. Jag är rätt så lugn. Det ordnar sig.
Furstina Skrevet 4. juli 2002 #6 Skrevet 4. juli 2002 och visst ja... han friade 16 april i år så vi har inte haft lång planeringstid. Det har däremot varit relativt intensivt och bröllopet ska bli mycket litet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå