Vilje Skrevet 26. august 2004 #1 Skrevet 26. august 2004 for et drittdårlig program! hadde en annen versjon før, den fungerte kjempebra, lasta ned en ny (da den andre ble sletet :oops: ) som heter kazaa lite K++, og den er helt utrolig dårlig. dette er fjerde sangen jeg laster ned, og så står det "korrupt" der hvor det skal stå at sangen er ferdiglastet ned. andre sanger jeg har lastet ned og brent inn, viser seg å være ødelagte, dvs midt i sangen blir det en hylende lyd som er helt øredøvende!! winmx har jeg prøvd, men den synes jeg også er ille. noen tips og råd??
Gjest Virvar Skrevet 26. august 2004 #2 Skrevet 26. august 2004 Jeg sliter med det samme og samme versjonen! :-? Ødelagde sanger med en grusom hylende lyd når man endelig har fått lastet ned og skal høre.
kjellebassen Skrevet 26. august 2004 #3 Skrevet 26. august 2004 Jeg brukte Kazaa og KLite++ før og var misfornøyd. Nå bruker jeg EMule og WinMX isteden og de fungerer mye bedre. Jeg vil anbefale dere å bytte.
rosett Skrevet 26. august 2004 #4 Skrevet 26. august 2004 Bittorrent eller DC++ er også bra alternativer.
Gjest Virvar Skrevet 26. august 2004 #5 Skrevet 26. august 2004 Snakker om sola. Nå har jeg nettopp greid å FINNE og få lastet ned en spesiel sang, og så får jeg ikke hørt den, for jeg må inn på en side for å hente en lisens jeg kanskje må betale for :-? Og det kan være virus på siden så jeg må bare åpne hvis jeg stoler på kilden står det i vinduet som kommer opp. Linken til siden er : http://www.musikkonline.no/WMRM/LicenseIss...uer/default.asp Jeg tør selvsagt ikke åpne, og får heller ikke hørt sangen Grrrrrrr! Hvorfor må det være så vanskelig??
Gjest Anonymous Skrevet 26. august 2004 #6 Skrevet 26. august 2004 Ingen i musikkbransjen som har lagt ut korrupte filer i nettverket som Limewire bruker, ikke enn så lenge ihvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå