Gå til innhold

slette facebook og instagram

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har nettopp slettet min fb og ig. Er 20år, jeg syntes det er sååå vanskelig... Haha, aner ikke hva jeg skal gjøre på tlf nå.. Grunnen til jeg slettet det var fordi jeg var lei av å få slengt i trynet hver dag om hvor ensom jeg egentlig er, og ikke har så mange venner.. Jepp.

Hvordan klarer dere uten fb og ig, dere som ikke har?? Har fortsatt snapchat da:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri hatt verken fb eller ig, så for meg så er det jo ingen problem da jeg ikke vet noe annet :fnise:

Det går utrolig bra hvis du tenker at livet irl er det som virkelig betyr noe. Er seriøst lei av venner som sitter og klager til meg om den og den personen på fb. Det er blitt det nye livet for mange og glemmer det som er rett foran dem. Får med meg minst like mye om hva som skjer i verden til og med. :)

Tror du at du klarer å holde deg unna, eller tror du at du oppretter sidene igjen?

Skrevet

Jeg har aldri hatt verken fb eller ig, så for meg så er det jo ingen problem da jeg ikke vet noe annet :fnise:

Det går utrolig bra hvis du tenker at livet irl er det som virkelig betyr noe. Er seriøst lei av venner som sitter og klager til meg om den og den personen på fb. Det er blitt det nye livet for mange og glemmer det som er rett foran dem. Får med meg minst like mye om hva som skjer i verden til og med. :)

Tror du at du klarer å holde deg unna, eller tror du at du oppretter sidene igjen?

Bra gjort å ikke bli bitt av basillen! :laugh: Ja, jeg merker det. Alle skal absolutt ta bilder for å vise fram over alt om hvor bra de har det, isteden for å faktisk nyte øyeblikket, eller maten for den slags skyld.

Aner ikke hvor lenge jeg klarer, har holdt meg siden igår, mandag. Haha.. Kjenner det allerede

Skrevet

Det er bare de første dagene, så glemmer du av det. *Erfart*

Skrevet

Bra gjort å ikke bli bitt av basillen! :laugh: Ja, jeg merker det. Alle skal absolutt ta bilder for å vise fram over alt om hvor bra de har det, isteden for å faktisk nyte øyeblikket, eller maten for den slags skyld.

Aner ikke hvor lenge jeg klarer, har holdt meg siden igår, mandag. Haha.. Kjenner det allerede

Ja, der sa du det. Bilde av maten! Herre min hatt. Blir invitert ut på lunsj med noen kjente og før de spiser må de ta bilde av maten, HVER GANG! Har fått bilde av maten på sms også fordi jeg ikke har fb så har jeg fått det på sms da vet du. Kan tro det bilde ga meg noe :rolleyes:

Eller en annen kjent som ville legge ut skrytebilder fra ferien sin for å vise seg. Sånt er ikke hyggelig og da fra godt voksne. Syns en del faktisk er fjortiser langt oppi 20-30 åra om dagen. Sikkert mye pga av samfunnet og hvordan ting har blitt.

Håper du klarer deg uten og finner ut av hvor fritt det egentlig er.

Skrevet

Jeg har en morsom app du kan bruke tiden din på istedet, og den er mye mer produktiv :)

Søk på stumbleupon, du kan takke meg senere ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg deaktiverte endelig Facebook i fjor. Så deilig!

Men så bestemte jeg meg for å få Tinder.. og da må en jo ha Facebook. Så nå er den aktiv, men jeg bruker den ikke. Tror ikke noen har lagt merke til at jeg er tilbake, heldigvis.

Anonymous poster hash: 944e4...701
AnonymBruker
Skrevet

Hadde både face og insta tidligere men sletta av samme årsak som tidligere nevnt i tråden. Men har lyst på en ny insta og skal def bare poste ting jeg liker da ;)

Anonymous poster hash: a1b1b...edf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...