mrsbb Skrevet 5. mai 2015 #1 Skrevet 5. mai 2015 Noen som har opplevd å få blomst på den før? Tipper det er to uker siden det plutselig dukket opp en grønn stilk, og idag så slik ut! Merkelig plante !
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #2 Skrevet 5. mai 2015 Bestemor hadde blomster på sine, i gamle dager. Anonymous poster hash: 16678...07f
mrsbb Skrevet 5. mai 2015 Forfatter #3 Skrevet 5. mai 2015 Hadde en kunde i salongen idag, som fortalte hu hadde hatt en i flere år! Tilslutt ble den bare stor og stygg, så hu gjorde alt for å drepe den, men i løpet av de årene opplevde hu aldri blomst! Er det flere forskjellige slag av den?
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #4 Skrevet 5. mai 2015 Haha, jeg gikk på tråden og lurte på om det var en svigermor som hadde vært stygg i munnen Anonymous poster hash: 1450a...584 2
Gjest imperio Skrevet 5. mai 2015 #5 Skrevet 5. mai 2015 Haha, jeg gikk på tråden og lurte på om det var en svigermor som hadde vært stygg i munnen Anonymous poster hash: 1450a...584 jeg og, ble nysgjerrig på hva som foregår med svigemors tunge
Vernis Skrevet 6. mai 2015 #7 Skrevet 6. mai 2015 Jeg har hatt blomster på mine. De kommer plutselig, ja. Og jeg mener at de var ganske klissete.
mrsbb Skrevet 6. mai 2015 Forfatter #8 Skrevet 6. mai 2015 Jeg har hatt blomster på mine. De kommer plutselig, ja. Og jeg mener at de var ganske klissete. Stemmer! Men da har jeg fått oppklart saken - det kommer altså blomst på den ;-) Takk!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå