Gå til innhold

Nå er det påmelding til en ny runde Idol!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at det nå er påmelding til en ny runde Idol på TV2. Jeg må ærlig innrømme at jeg føler at Idol er et oppbrukt konsept nå, men siden TV2 fortsatt tror det er penger å tjene på programmet, så har de sikkert fått masser av henvendelser fra folk som vil være med.

Er det noen her som skal melde seg på Idol 2005?

K

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er egentlig aldersgrensen? 27 - 28 år?

K

Skrevet

Jeg er helt enig med deg i kverula, idol er et oppbrukt konsept og jeg kjenner at jeg blir trøtt bare jeg tenker på enda en runde.

Og nei - jeg skal ikke melde meg på :wink:

Skrevet

Jeg mener også at idolkonseptet har gått ut på dato, og kommer definitivt ikke til å følge med på denne runden.

Tror ikke jeg hadde gjort meg særlig godt som deltager heller, for synge det kan jeg ikke :ler:

Skrevet
S

STØNN!

Nei! Nei! NEI! Heller ikke følge med på TV når de begynner å plage oss. Skulle gitt mye for å slippe å se fjeset til Kjartan igjen.

Gjest Revenka
Skrevet

Skal de virkelig forsøple tv'en med enda en runde med idol? det var gøy første gang, litt kjipt andre gang.. og nå.. hmm. Så var det det med å gi seg når man er på topp. Nei, idol er nedstemt. Det har vel ikke kommet så mange talenter på det siste året heller. Kan de ikke heller sende inn en demo til et plateselskap enn å plage det norske folk med sure sangstemmer og dårlig underholdning.

Skrevet

Jeg synes det blir i meste laget, det blir på en måte oppbrukt. På samme måte som alle de reallityseriene som Tv Norge sender ....har man sett det en gang så holder det.

Skrevet
Jeg er møkkalei hele Idol-konseptet :evil:

:Nikke: jeg og...

- det eneste som var morsomt var når det kom klipp av folk som stilte opp - uten å kunne synge eller hadde helt egen (og sær) oppfatning av hva konkurransen gikk ut på.

Skrevet

Gleder meg stort til de innledende rundene hvor man får høre alle som absolutt ikke kan synge :hoho::hoho: .

Da får absolutt hele familien seg en god latter, :ler::ler:

Håper det blir mange rufsete sangfugler iår :sjarmor:

Skrevet

Nei, nå er det nok Idol for meg!

Hvis de fortsetter sånn, så får Idol snart samme betydning for en artistkarriere som Grand Prix har...

Gjest Madam Felle
Skrevet
Jeg er møkkalei hele Idol-konseptet :evil:

Helt enig, for siste runde var kjempe dårlig.

Skrevet

Jeg skal ikke melde meg på.

Se på derimot, det skal jeg. Elsker Idol :oops:

Skrevet

Sier meg enig med flere andre her; Idol konseptet er oppbrukt.

Melde meg på skal jeg ihvertfall ikke. Synger jo verre enn ei kråke.

Skrevet

Uff, jeg er drittlei. De er iallefall flinke til å kvæle hypen rundt den siste idol vinneren ved å sette fokus på en ny runde med en gang ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...