AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #1 Skrevet 5. mai 2015 Vaskemaskinen min gikk føyken nå, den sentrifugerer ikke lenger. Må sentrifugere to og to plagg (har prøvd 4 plagg men det ble for mye). Vaskemaskinen var sikkert 4-5 år gammel og jeg fikk den gratis, så ikke noe sjokk. Nå må jeg kjøpe ny, men det er så innmari dyrt! Har sett på finn og Facebook for å prøve å gjøre det beste ut av studentøkonomien, men finner ingen i byen her jeg bor. Kan de billigere merkene (bosch feks) være bra? Evt andre som har tips til litt billigere vaskemaskiner som er bra? Vi er to stykker, vasker ca 2 maskiner i uken. Trenger ikke være noe fancy program og sånn, så lenge den gjør jobben. Den vi hadde til nå var 5kg. Anonymous poster hash: f803a...14a
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #2 Skrevet 6. mai 2015 Hvitevarer/vaskemaskiner er der stadig tilbud på, og i alle prisklasser. Dette gjør det umulig å anbefale en maskin. Prisen på samme maskin kan variere med flere tusen kr. Fra butikk til butikk fordi den ene har kampanje den andre butikken har ikke kampanje. Husk og på at du har 5 års reklamasjonsfrist på den defekte maskinen. Anonymous poster hash: a4318...c21
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2015 #3 Skrevet 6. mai 2015 hvis du kun vil ha en vaskemaskin som funker greit og ikke er dyr ville jeg vurdert å se på finn ellernoe, hvis du finner en relativt ny, så får du sikker med kvittering osv. Jeg kjøpte ihvertfall en brukt tørketrommel av en fyr som knapt var brukt, og den var ikke mer enn 6 mnd gammel og fikk den for halv pris inkl kvittering og alt så går an å se Hvis ikke , så er vel biligste nye ned i 2000-3000 men hvor bra de er vet jeg ikke. Anonymous poster hash: 34616...2ed
Filippa90 Skrevet 6. mai 2015 #4 Skrevet 6. mai 2015 Jeg har fra IKEA, den funker bra Betalte vel 2900 eller noe sånt. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå