miss Skrevet 26. august 2004 #1 Skrevet 26. august 2004 Har fått noen svarte flekker på min begie skinn jakke,vet ikke hva det er.Men skulle så gjerne hatt de bort. Noen som har gode råd å gi bort? Takk
Redhead Skrevet 26. august 2004 #2 Skrevet 26. august 2004 Hadde en brun semsket jakke for noen år siden. Fikk da tips om å bruke viskelær dersom jeg fikk flekker på den. Testa det aldri ut, men det er kanskje en idé å prøve?
miss Skrevet 26. august 2004 Forfatter #3 Skrevet 26. august 2004 takk ja det hørtes jo ikke dumt ut...det skal testes nå.
Linselus Skrevet 26. august 2004 #4 Skrevet 26. august 2004 Hvis ikke vanlig viskelær virker så selger enkelte skobutikker viskelær for å ta av misfarging på semskede sko. Dette ble nevnt da jeg kjøpte et par lyse semskede sko i vår. Men det ble også nevnt at det var hardt mot stoffet, og derfor ikke noe man gjorde annet enn i nødsfall. Så si iallfall ifra hva du har tenkt å bruke det på om du kjøper i skobutikk. (Bedre føre var, dumt å ødelegge jakken for å få av flekkene også) Men virker vanlig viskelær er jo ingenting bedre enn det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå