Gå til innhold

Ønskeliste

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg forsøker å sy sammen en ønskeliste, og det er ikke så greit. Har kommet på endel, men sliter med å finne noen mindre ting (synes det virker litt frekt at alt skal koste over 600-700 kroner...)

Av mindre ting har jeg kommet på

– vannkaraffel

– elektrisk kaffe-kvern

– vinglass

Forøvrig har vi skrevet opp gode kjøkkenkniver, kjeler, mikroovn, kjøkkenmaskin, sølvtøy osv. (servise har vi masse av fra før), men alt dette er ganske drøyt i pris. Jeg trenger altså forslag til mindre ting. Er det noen som har gode ideer?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

-håndkler

-sengetøy

-glasskåler

-pene salt og pepperbøsser

-gavekort

-viner

-bilder

-sovepose

-kikkert

Hvis dere samler på et service er det jo veldig greit da, for da kan man jo selv bestemme hvor mye man vil gi....

Skrevet

Av billigere ting fikk vi:

Tacosett

Kinobilletter

Piasavakost (hjemmemalt med blomster)

Serveringsbestikk

Skål

Lysestaker

Panner

Skulle ha ønsket oss:

Sengetøy

Duker

Dette er det jeg kommer på i farten.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei

jeg kan jo sette opp noen av de tingene som vi fikk til vår bryllup tidligere i år:

- Knivsett - Victorinox (tror det heter det)

- Pepper/Salt bøsser

- Egg koker

- Pizza sett

- Ildfaste former

- Varmeplater

- Bestikk

- skåler

- Vinglass

- Middagsservise

- Sølvtøy

- Flotte skulpturer

- Vegg ur

Dette er noe av det som vi fikk og det var jo så mye flott. Har problemer med å huske alt, men vi har jammen meg god grunn til å være fornøyde.

Skrevet

Rosendahl har en flott serie med karafler (vin, vann, olje), ulike typer glass, vinsett mm. De varierer litt i pris, men det er mye til et par hundrelapper.

Victorinox-knivene som det står om over, er veldig bra kniver, best i test på et eller annet forbrukerprogram.

Ellers så var det mange bra forslag over her.

Gjest Solstråle
Skrevet

Ta deg ein tur i diverse butikkar og kik deg godt rundt, spesielt etter ting som du veit at du ikkje kjem til å kjøpe deg sjølv fordi du tykkjer det er litt luksus. Gavekort på aromaterapi, div kjøkkenredskaper, små skåler, lysestaker, fotoalbum og liknande. Spør på Glassmagasinet, Til bords om dei har nokre tips og idear.

Lykke til, Dykk vil sikkert få mykje fint.

Skrevet

Taco service.

Her er alle delene billig, tror den dyreste koster 499 jeg.

Jeg har nesten alt, og mine venner synes det er sååååååååååå kult å bli invitert hit på taco. :hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...