Gå til innhold

Inn i bunaden på 17.mai! Hurtigløsning?!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Prøvde bunaden i dag, og som forventet passet den altså ikke.. Jeg skulle gjerne hatt den på meg på 17.mai. Noen som har noen tips til hvordan jeg kan minste flest mulig cm rundt midjen på 12 dager?!

Anonymous poster hash: c5b88...d24
Videoannonse
Annonse
Gjest Saxofon
Skrevet

Kutt ut sukker, brus og salt med en gang. Du går ikke ned i vekt men du kan minske litt på vannet i kroppen og føler deg mindre oppblåst.

• Liker 3
Skrevet

Det spørs helt hvor mange cm som må vekk. Du kan sikkert gå ned litt vannvekt om du kuttet karbohydrater, men det er måte på hva som kan skje på 12 dager altså.

Jeg ville kjøpt meg en fin kjole som passet og heller satset på bunaden igjen til neste år. Du er dessverre alt for sent ute.

Skrevet

Psmf

• Liker 1
Skrevet

korsett :fnise:.

Skrevet

Det spørs helt hvor mange cm som må vekk. Du kan sikkert gå ned litt vannvekt om du kuttet karbohydrater, men det er måte på hva som kan skje på 12 dager altså.

Jeg ville kjøpt meg en fin kjole som passet og heller satset på bunaden igjen til neste år. Du er dessverre alt for sent ute.

Dessverre? Hun har hatt et helt år på seg.

• Liker 1
Skrevet

Dessverre? Hun har hatt et helt år på seg.

Et helt liv ...

Gjest HeiHade
Skrevet

Hurtigløsning? Tok det deg tolv dager å legge på deg disse kiloene?

Du får henge bunaden i gangen og ha den som en daglig påminning til neste års 17. mai om at i år fikk du den ikke på deg og at du nå har et helt år på å gjøre noe med det.

AnonymBruker
Skrevet

Er nok ikke store forandringene som kan skje på så kort tid, men noe er det jo. Kutt ut alt av salt og karbohydrater, drikk mye vann og spis mye frykt/grønnsaker og ren mat. Ta deg en liten gåtur/joggetur på en halvtime hver dag:)

Anonymous poster hash: 1e901...aba

Skrevet

Hvis du forventet at den ikke skulle passe? Hvorfor tok du ikke å prøvde den tidligere så du kunne få den lagt ut?

Skrevet

Det spørs jo hvor mye som mangler, men jeg kom meg inn i min på ei lita uke med lavkarbo og lite salt i fjor. Gikk fra å akkurat ikke gå igjen til å sitte bare litt trangt.

• Liker 2
Skrevet

Hvis du kan sy ville jeg ha satt meg ved symaskinen og jobbet litt med å legge den ut. Alternativt tatt kontakt med mor, svigermor eller en systue... . I mellomtiden er strikt lavkarbo en god løsning, og null salt. Håper det ordner seg :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hurtigløsning? Tok det deg tolv dager å legge på deg disse kiloene?

Du får henge bunaden i gangen og ha den som en daglig påminning til neste års 17. mai om at i år fikk du den ikke på deg og at du nå har et helt år på å gjøre noe med det.

Hvorfor så slem?

Kutter man sukker og salt, og drikker vann og kaffe i stedet så fyker jo flere kilo på ei uke. Ikke alltid så mye som skal til for at klærne skal passe igjen.

Dessuten finnes det undertøy som gjør veldig stor forskjell. For eksempel shaping-undertøyet hos Lindex og andre kjeder. Behagelig å gå med og man mister mange cm rundt livet!

Og ta en liten løpetur hver dag! Da får du bedre sirkulasjon i kroppen, så lagrer mindre vann. + du vil føle deg så mye bedre. :)

Endret av palamina
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg trakk inn magen alt jeg kunne, og fikk lukket den igjen med ett nødskrik i fjor.

Og så har jeg brukt mye av året etterpå til å gå ned i overkant av 10kg. Nå må den prøves i dag for å avdekke om den må tas litt inn...

Løsning:

Hold inn undertøy, trekk inn magen, og hold pusten til alt er lukket. (Deretter puster du ikke dypt inn igjen før du tar av bunaden igjen... )

Anonymous poster hash: 3d1ae...6dd
AnonymBruker
Skrevet

Prøvde bunaden i dag, og som forventet passet den altså ikke.

Anonymous poster hash: c5b88...d24

Hvis du håpet på at den ikke ville passe skjønner jeg ikke hva du klager over.

Anonymous poster hash: 55ac6...983

• Liker 1
Skrevet

Hun spør om det finnes noen kjappe og enkle triks for å passe inn i bunaden på 17. mai, ikke om hva dere synes om at hun ikke har gått ned i vekt eller prøvd bunaden før nå. Jeg ser virkelig ikke poenget med å komme med slike kommentarer i en tråd som denne, annet enn for å hovere eller være ekkel. Skjerpings.

TS: Har dessverre ikke peiling på hva som kan hjelpe på så kort tid, men lykke til :)

• Liker 8
Skrevet

Her var det jammen mange gode råd! ... not

De beste du har fått så langt er nok hold-in undertøy eller et enkelt korsett - de gjør underverker :) Lykke til!

• Liker 1
Skrevet

Sjekk ut PSMF-dietten.

AnonymBruker
Skrevet

Ei venninne med en litt for trang bunad droppet bare kvelds de siste ukene før 17. mai og kom seg inn i sin. :)

Anonymous poster hash: 5d19a...e5c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...