AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #1 Skrevet 5. mai 2015 Noen som kan fortelle meg hvordan TCMN (tcmn.blogg.no) får til å få så store øyne, lepper, smal nese, egentlig et så endret utseende..?? Hun ser så forskjellig ut på de ulike bildene på bloggen sin at jeg "stalka" henne litt for å se hvordan hun så ut på profilbildene sine på Facebook. Syntes jeg så det ekstra godt på et par av profilbildene hennes der. Skjønner at mye kan være sminke og operasjoner, men mye jeg ikke forstår hvordan hun får til fordi om. Det er spesielt øynene jeg tenker på, for å gi et eksempel: Bilde fra 2010 (tcmn.blogg.no) Profilbilde 1 Profilbilde 2 (Beklager, dette ble litt stalker-ish, men fant ikke noen bedre bilder fra bloggen for å vise til hva jeg mener..) Ikke bare øynene, men også lepper, nese og generelt. Skjønner jo at det selvsagt må være botox og operasjoner, men ja... Er vel ikke BARE det heller.. Jeg har ingen ting i mot Therese, og har heller ingen vonde baktanker med dette innlegget, men hadde vært herlig å vite hvordan man kan fremheve utseendet sitt såpass mye som det hun gjør.. Og ja, jeg vet at mange ikke synes hun er noe godt "forbilde"! Anonymous poster hash: 8095e...bd3
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #2 Skrevet 5. mai 2015 Det første bildet fra bloggen -> de to andre bildene, det var ment som en sammenligning - ts Anonymous poster hash: 5c211...294
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #3 Skrevet 5. mai 2015 Brynsløft(?) ? Anonymous poster hash: 78ad9...16c
julie90 Skrevet 5. mai 2015 #4 Skrevet 5. mai 2015 Ekstreme mengder med løsvipper på øynene i hvert fall. Så ikke særlig forskjell på nesen? Hun har nok restylane i leppene.
Flekk Skrevet 5. mai 2015 #5 Skrevet 5. mai 2015 Vinkelen. Det er tatt close-up nedenfra og opp (ikke kjempemye, men litt). Vippeextansions gjør at hele øyet ser større ut. Hun bruker mye restylan. Lip gloss får det til å se større ut. Lyst svakt glitterøyenskygge på amorsbuen (leppene) og i kroken av øynene fremhever også.
Gjest imperio Skrevet 5. mai 2015 #6 Skrevet 5. mai 2015 Sminke Les det litt opp på contouring. Det å fremheve øynene med falske vipper, og ingenting (kun lyse farger) under øynene, får de til å se større ut.
kjøttmeis Skrevet 5. mai 2015 #7 Skrevet 5. mai 2015 Ser bare ut som hun bruker hvit eyeliner på linjen under øyet + muligens har vippeextensions. Det gjør at øynene ser litt større ut. Får samme effekt når jeg bruker hvit eyeliner og krøller vippene mine. Så har hun vel restylane i leppene. Ellers kan nese, lepper, øyne og kinnbein sminkes for å se større/mindre/annerledes ut. 3
Flekk Skrevet 5. mai 2015 #8 Skrevet 5. mai 2015 Hun har også definert brynene ved å gjøre de tykkere og markerte, uten å stjele all oppmerksomhet. Også myye foundation/concealer over fregnene slik at all oppmerksomhet blir på øyne og lepper. Fregnene stjal mye oppmerksomhet før.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #9 Skrevet 5. mai 2015 Sminke Les det litt opp på contouring. Det å fremheve øynene med falske vipper, og ingenting (kun lyse farger) under øynene, får de til å se større ut. Jeg kan nok mye om contouring, men visste ikke at man kunne konturere øynene til å bli større og så ville jeg høre hva folk tenker om det, ikke bare tenke selv at det er contouring.. Anonymous poster hash: 5c211...294
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #11 Skrevet 5. mai 2015 Det ser ut som hun har circle linser på det ene bildet? Anonymous poster hash: caa47...8f8
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #12 Skrevet 5. mai 2015 Men hvordan er øynene hennes alltid så blanke (og hvite)? -ts Anonymous poster hash: 5c211...294
Ferny Skrevet 5. mai 2015 #13 Skrevet 5. mai 2015 Men hvordan er øynene hennes alltid så blanke (og hvite)? -ts Anonymous poster hash: 5c211...294 Er jo noe som heter "cleareyes" eller noe i den duren. Usikker på om man får kjøpt det i Norge for tiden, men i hvert fall i utlandet. Det er noen øyendråper som gjør at man får mindre rødlige øyne... blodkarene trekker seg sammen eller noe. Ellers vet jeg ingenting om hvem denne jenten er, men er hun ikke bare blitt en del eldre siden det første bildet? Der ser hun jo ut som en liten jente, og man endrer jo litt utseende med årene (noen til det bedre). 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #14 Skrevet 5. mai 2015 Er jo noe som heter "cleareyes" eller noe i den duren. Usikker på om man får kjøpt det i Norge for tiden, men i hvert fall i utlandet. Det er noen øyendråper som gjør at man får mindre rødlige øyne... blodkarene trekker seg sammen eller noe. Ellers vet jeg ingenting om hvem denne jenten er, men er hun ikke bare blitt en del eldre siden det første bildet? Der ser hun jo ut som en liten jente, og man endrer jo litt utseende med årene (noen til det bedre). Kan hende du har rett i det Men blodkarene trekker seg jo også sammen av allergiøyendråper som Livostin. Sånn hvis man ønsket den effekten så tror jeg det vil bli det samme? Anonymous poster hash: 5c211...294
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #15 Skrevet 5. mai 2015 Hun bruker garantert filter på bildene. Altså et eller annet program som forbedrer hud/hår/øyne. Også mulig at hun gjør øynene pittelitt større med et sånt program. Det er sjeldent store bloggere legger ut helt uredigerte bilder, og det er mange "vanlige" personer som bruker filter før de sender/legger ut på face/insta osv. Helt vanlig. Anonymous poster hash: b8df5...c39 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #16 Skrevet 5. mai 2015 Hun bruker restylane. nesen kontureres, og øynene er større med hvit eyeliner og vippeextensions, Anonymous poster hash: 1ec46...c42
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #17 Skrevet 5. mai 2015 Hun bruker restylane. nesen kontureres, og øynene er større med hvit eyeliner og vippeextensions, Anonymous poster hash: 1ec46...c42 Signerer. Pluss en liten runde i photoshop. Anonymous poster hash: b29e8...5f7 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #18 Skrevet 5. mai 2015 Photoshop? Anonymous poster hash: dc222...f4a
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #19 Skrevet 5. mai 2015 Kan hende du har rett i det Men blodkarene trekker seg jo også sammen av allergiøyendråper som Livostin. Sånn hvis man ønsket den effekten så tror jeg det vil bli det samme? Anonymous poster hash: 5c211...294 Livostin er antihistaminer. De får ikke blodkarene til å trekke seg sammen. Bruker selv livostin og øynene er fortsatt røde. Anonymous poster hash: 85cee...c5c
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #20 Skrevet 5. mai 2015 Er jo noe som heter redigering også, da.. Et ikke så ukjent verktøy blant bloggere. Anonymous poster hash: 4c545...0ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå