Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

skal være grønn frisør. Noen som har erfaringer?

Anonymous poster hash: 41996...d66
AnonymBruker
Skrevet

ingen? den har visst vært i Bergen siden 2012 og det må jo være noen fra Bergen her inne:)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kjempefornøyd :) Super klipp, hodebunnen har sluttet å klø, striper og farge har vært knall!

Anonymous poster hash: 67739...111

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kjempefornøyd :) Super klipp, hodebunnen har sluttet å klø, striper og farge har vært knall!

takk for tilbakemelding:)

Andre med erfaring?

Ser at de reklamerer med å være grønn og miljøsertifisert frisør.

AnonymBruker
Skrevet

farget du håret lysere eller mørkere? er det noen spesielle hårfarger de bruker der? dyrt?

Skrevet (endret)

farget du håret lysere eller mørkere? er det noen spesielle hårfarger de bruker der? dyrt?

Jeg har hvert fall vært kjempefornøyd! klippet, tatt lyse og mørke striper og tatt helfarge en tone mørkere enn mitt lyse hår. Veldig fornøyd. Og så lukter det ikke sterke kjemikalier der. Men usikker på om fargen sitter like godt som vanlig. Prisene ligger på det de fleste frisører tar, tipper rundt 2000? Ikke vært der i år. Endret av Kaffejenta30
AnonymBruker
Skrevet

takk for svar:)

skjønner at det er lenge siden jeg har vært hos frisør, for synes 2000 kr er helt ekstremt dyrt.

Høres bra ut at det ikke lukter kjemikalier, men en del kjemikalier vil det vel alltid være i hårfarger..

Her i Bergen er det jo faktisk bare to grønne frisørsalonger å velge i

Skrevet

takk for svar:)

skjønner at det er lenge siden jeg har vært hos frisør, for synes 2000 kr er helt ekstremt dyrt.

Høres bra ut at det ikke lukter kjemikalier, men en del kjemikalier vil det vel alltid være i hårfarger..

Her i Bergen er det jo faktisk bare to grønne frisørsalonger å velge i

Du kan jo sjekke om de har lærling? Hvert fall gikk jeg til det en gang det før jul, og var veldig fornøyd :)

Som sagt er jeg ikke helt sikker på prisen,men vil tro de har prisliste på nettsiden?

AnonymBruker
Skrevet

det står "fra" priser fra ca 1500, så da kan man vel som regel legge til minst 500-1000 kr, av erfaring:)

Regner med at siden de er økologiske og grønn frisør, at de har skikkelig avsug i salongen og ellers er strenge på å følge reglene rundt dette. Er veldig opptatt av å ikke sitte og puste inn masse kjemikalier hos frisøren. Men er også skeptisk til om disse "grønne" hårfargene er så mye sunnere enn de andre..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var der onsdag og betalte 2300 for helfarge og klipp.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var der onsdag og betalte 2300 for helfarge og klipp.

Ok. Fornøyd?

AnonymBruker
Skrevet

Ok. Fornøyd?

Veldig :)

AnonymBruker
Skrevet

Veldig :)

ok, hva er bra, hårkvaliteten etterpå, fargen?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes fargen ble nydelig, liker klippen -den er lett å style selv (har halvlangt hår), hodebunnen klør ikke, og håret er glansfullt og flott.

• 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

flere erfaringer? andre gravide som har vært der? har så lyst til å ta noen striper i håret nå på slutten av graviditeten men er så redd for at det skal være skadelig. Hvis man bruker folie eller hette så vil det vel ikke komme nær hodebunnen heller?

Anonymous poster hash: 66ed3...492
AnonymBruker
Skrevet

noen?

Anonymous poster hash: 66ed3...492

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...