Kjibba Skrevet 5. mai 2015 #1 Skrevet 5. mai 2015 (endret) Bror min skal konfirmerast på Sundag, og eg har heilt gløymd å kjøpe gåve! Han ynskjer seg ei sånn klokke i metall, om de skjønner. Har tenkt å gje for ca 1000 kr, kanskje litt meir. Har sett litt rundt på nettet og skjønner det at det kan vere vanskeleg å finne noko som er så billig. Bur ein 3 timers flytur unna, så må klare å få tak i noko før Fredag.. Han er høg og tynn, så passar ikkje å ha så veldig brei "reim". -nokon som har tips? Endret 5. mai 2015 av Kjibba
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2015 #2 Skrevet 5. mai 2015 Vet ikke helt om det er så bra klokker siden det er så billig men her finner du hvertfall herreklokker under 1000 (: http://www.trendhim.no/klokker-for-menn-c.html Anonymous poster hash: a2cd6...53e 1
Kjibba Skrevet 5. mai 2015 Forfatter #4 Skrevet 5. mai 2015 Dra til urmaker. Joda, du har heilt rett, må jo det uansett. Skjønner egentlig ikkje kvifor eg spurte. Vart berre litt stressa. ---------------- Er vel billegare på flyplassen i Oslo kanskje?
funginger Skrevet 5. mai 2015 #5 Skrevet 5. mai 2015 Joda, du har heilt rett, må jo det uansett. Skjønner egentlig ikkje kvifor eg spurte. Vart berre litt stressa. ---------------- Er vel billegare på flyplassen i Oslo kanskje? Hvis du flyr utenlands ville jeg satse på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå